Maandag 25-12-2006 heb ik geslachtsgemeenschap gehad met mijn vriend. Hierna zijn mijn melkklieren gaan opzetten, En ik ben meer gaan eten. En gisteren op 8 januari 2007 begon ik met een beetje bloedverlies. En vandaag op 9 Januari 2007 was het al erger en vanmorgen heb ik dan ook een flinke bloebprop verloren, hierna is het bloeden bijna gestopt. Ik moet pas de 15-Januari ongesteld worden, Is dit nu een innestelingsbloeding of een miskraam? Ik hoop het niet dus hopen we maar het beste.
hey is volgens mij innestelingsbloeding,een week voor je ongi. Een miskraam kan het volgens mij niet zijn gezien je nog je nod;niet ongesteldheidsdag,15 jan. nog niet had en ook nog geen positieve zw.test. groetjes flyke
Hey flyke Bedankt antwoord dan zal ik me maar niet te veel zorgen meer maken. Verder heb ik vandaag nog urine in het ziekenhuis afgegeven om te laten testen of ik zwanger ben. gr schokotanja!
Hey Heb ik al negatief maar moet morgen bloed gaan prikken, om te kijken of ik wel nog hormonen heb . Want ik heb wel nog alle zentomen ! dat word afwachten tot morgen 3uur dan krijg ik de uitslag ! gr schokotanja