Hoi allemaal!! bij het voorstellen heb ik al aangegeven zwanger te zijn. op 8 mei positief getest. nu was ik benieuwd wie er nog meer zoals Wiebertje en mij op deze datum positief hebben getest?? ik moet nog heel erg wennen, voelt vreemd want het is dan eindelijk zover! best onverwachts en toch zo welkom he!!! ik was er totaal niet mee bezig, want we hadden het lekker druk met verhuizen naar een nieuwe plaats en met werk zoeken. dat allemaal is goed gelukt! we hebben sinds 15 april de sleutel. mijn vriend is al sinds die tijd aan het werk. en ik kan dan eindelijk 16 mei definitief beginnen in de zorg als helpende niveau 2! ja..lekkere zware baan maar zo onwijs leuk. nu heb ik een contract gekregen van 24 uur in iedergeval tot september in 1 verzorgingshuis, aangzien ze intern bezig zijn om extra afdelingen te maken voor leerlingen heb ik daarom tot september dus contract zodat ik mischien daarna toe kan gaan en verder kan leren ( althans dat was een idee toen ik nog niet wist dat ik zwanger was ) of ik ga naar een ander verzorgingshuis als verlengt word nu moet ik tot die tijd mijn mond houden als alles goed verloopt natuurlijk, ik ga er wel vanuit, en blijf positief. maar mijn vraag is wat als ze er achter komen, of wat als niet verlengt word? is het dan goodbye zwangerschapsverlof? ik zie het wel. het is zo spannend allemaal!! in iedergeval, iedereen gefeliciteerd met jullie positieve test!! =D> ik hoor het weL! ciao
Hey Je bent pas verplicht je zwangerschap door te geven als je 3 maanden bent . spannend allemaal he ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de vk doe ik denk ik volgende week. Er waren best veel mensen die testen op moederdag en positief waren
hallo allemaal, dankjulliewel! jullie ook van Harte gefelilicteerd! wiebertje; ja ik las dat vele positief teste op 10 mei, wel speciaal he ?! ben benieuwd waneer jij terecht kan bij de vk. Caruli; Van harte ! hoe voel je je???
Hey Mystique merk jij er al iets van dat je zwanger bent : ik vind het allemaal nog steeds onwerkelijk We gaan al richting 6 weken gaat zo snel
Hili ook van harte gefeliciteerd!! =D> Wiebertje, ja nou ik vind nog wel vreemd ja en best onwerkelijk nog. ik denk dat dat nog wel even blijft?? tot je de echo heb gehad en je buik groter word en je de baby voelt. loop er de hele dag mee..maar ik EET eindelijk is goed!!! =D> elke ochtend meteen eten, automatisch gaat dat. at nooit smorgens. merk het. mijn vriend zei me gister; je straalt.. of je kijkt iig anders. terwijl ik helemaal geen andere kop trek. mischien wel door dat eten en het hormoon wat nu meer krijgen? heb jij al last van je hormonen?? ik dus wel al een beetje.. ik ben eerder shagerijnig. ook als ik alleen thuis ben valt het me heel erg op. en ja 6 weken is al bijnaaaa!
vandaag wat rugpijn( in het midden ) en daar waar je maag zit wat last. beetje branderig lijkt wel. kenne meer deze klachten? liefs Mystiqué
oh lekker joh! ik denk dat mijn rugpijn komt door verkeerde houding ofzo. verkeerd zitte. pijnlijke borsten heb ik inderdaad ook! voor het eerst in mn leven. haha verder voel ik me ook wel goed hoor, alleen wat prikkeliger dan normaal. #-o gelukkig kan ik ook veel bij mn schoonmoeder terecht als k met vragen zit. ze is ook kraamverzorgende geweest dus ze weet wel iets ervan af. zelf ook 4 kinderen. dus kan denk wel met veel bij der terecht. hoe zit het daar, al verteld aan bepaalde mensen of : even offtopic; haha heb mn vriend opgegeven bij deal or no deal we kijken dat altijd, en d8 , he!! verdorie ga je ook ff meedoen dan! hij zegt is goed! geef me maar op.. dus zo gezegt zo gedaan! vet grappig.
Ik heb het alleen aan mijn beste vriendin verteld zij is bezig voor een 2e verder niemand wacht het nog even af heb pas nog een mk gehad en toen wist iedereen het vond dat ook niet erg , we waren zo in de wolken maar hebben nu besloten om het pas te vertellen na de eerste echo. Hebben we wat meer zekerheid. Lachen van deal or no deal ik hoop dat hij uitgekozen word en een berg geld wint haha (voor de babykamer goed doel toch )
oke ,nou ik kan best begrijpen dat je het alleen je vriendin heb verteld. anders blijf je vertellen en als mis gaat,tsja ook dan weer opnieuw. lijkt me wel vreselijk. heb je al een afspraak kunnen maken bij de vk??? ben benieuwd waneeer je kan. deal er no deal. haha ja was meer voor fun , maar blijkbaar wil ie serieus meedoen. =P~
Hallo! Ik heb ook op 8 mei positief getest! 3 x zelfs, kon het namelijk niet bevatten! Waarschijnlijk zijn we al een week of 10 onderweg! T is nog steeds heel onwerkelijk maar we hebben zo om half 12 afspraak bij de verloskundige en denk dat t daarna wat geloofwaardiger gaat worden voor mezelf! Ik wens jullie allemaal een hele prettige zwangerschap toe!