zou mn bevalling op gang komen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovecouple, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Hoi Dames,

Ik heb even een vraagje.
    Ik ben nu 38+2 zwanger.. en ik heb nu sinds een dag of 3 echt pijn.

Savonds krijg ik pijn beneden met slapen, dat komt omdat me babytje al helemaal ingedaald ligt. (denk ik) en ik merk ook dat ze steeds lager gaat liggen. Nu heb ik sinds gister echt bijna de hele dag door pijn in me rug.. En vanacht had ik ook echt rugpijn met slapen en ik heb nu ook gewoon veel last. Met lopen, zitten, liggen of staan, ik blijf pijn houden in me rug.. en mn tepels zijn enorm gevoelig.. de kleine is best wel goed bewegelijk, en ik heb ook wel last van harde buiken en nog steeds pijn onder.

Ik had vorige week ook wel al wat kwaaltjes en pijntjes.. maar het houd nu gewoon lang aan. En het is niet zo dat ik kapot ga van de pijn. maar het is gewoon super irritant steeds..

Zou het alvast aan het rommelen zijn voor de bevalling? ik ben zo benieuwd wat dit nu is.

2. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    ja zou goed kunnen dat je lijf zich aan het voorbereiden is op hoor je word natuurlijk vemoeid nu dus daar kan het ook aan liggen maar als de harde buiken heviger worden is dat toch echt vaak voor bereiding op de bevalling maar wanneer de bevalling zich echt aan zal dienen dat is toch echt echt afwachten;)

erg he dat wachten !!!!

3. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Ik heb nu ook een beetje last van hartkloppingen.. en ik voel me heel erg onrustig..

Soms heb je wel eens als je TE lang niet heb gegeten.. dat je je dan een beetje raar voelt.. een beetje licht in je hoofd enz.. en dat heb ik nu ook.

4. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    mischien vind je het onbewust spannend nou om dat je ineens kwaaltjes er bij hebt zou zeggen ga even lekker liggen dutje doen of zo en als je wakker word en het is over dan weet je genoeg en als je wakker word en je hebt het nog zou ik gewoon de vlk even bellen dan weet je voor je zelf weer waar je aan toe bent altijd fijner toch;)

5. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Nou ik ben juist helemaal niet zenuwachtig voor de bevalling.. van mij mag het wel beginnen.. En ik heb al de hele week wel wat pijntjes enz.. en soms denk ik dan ook van nou zou het gebeuren? maar nu is het gewoon zo anders allemaal.. voel me zo raar en ben verder ook niet bang want me vriend wilde net even naar zn ouders die wonen hier 10 min vandaan.. maar die zei ook al van ja zal ik wel gaan.. ik zei ook gewoon van ja ga maar als er iets is dan ben je zo thuis.. dus ik ben verder niet zenuwachtig of bang ofzo.. maar het is gewoon echt irritan die pijn

6. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    gelukkig maar dat je niet zenuwachtig bent maar om te zeggen of een bevalling echt is begonnen geen idee !! is altijd zo moeilijk heb er 2 achter de rug en nu de 3de op komst en ik vraag me nu al weer af hoe het zal gaan straks en of ik het nou wel zou herkennen of me weer van alles af ga zitten vragen als ik jou was zou ik me gemak even houden en inidegeval zorgen dat je dat licht in je hoofd kwijt raakt en dat ongeduurige ik weet het ook niet mischien moedernatuur weer wel ;) spannend inidegeval en doe het rustig aan

Deel Deze Pagina