wat hebben jullie meegenomen naar het ziekenhuis toen jullie curettage hadden?

Discussie in 'Miskraam' gestart door madelief78, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    hallo,

morgenvroeg heb ik mijn curettage. op de lijst van het ziekenhuis staat een hele waslijst met wat ik allemaal mee zou moeten nemen. maar ik betwijfel of ik dat allemaal nodig ga hebben.
    wat hebben jullie meegenomen?

2. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Allereerst heel veel sterkte morgen:(

Ik heb toen niet heel veel meegenomen hoor. Mijn man ging mee en die had voor zichzelf een tijdschrift bij 'm, voor mij ook maar daar stond mijn hoofd helemaal niet naar dus die is weer ongelezen mee naar huis gegaan. Verder had ik schoon ondergoed, m'n contactlenzendoosje en m'n bril, maandverband, deodorant, sloffen en een pyama bij me. Dat was het eigenlijk wel. Oh ja! En kleingeld voor de parkeerkaart, dat stond als tip in de informatiebrief en was idd handig om mee te hebben!

Nogmaals heel veel sterkte, ik hoop voor je dat het allemaal rustig verloopt.....

3. Trees

Trees Niet meer actief

Ik ben meerdere keren gecurreteerd en het enige wat ik echt gebruikt heb, waren slippers om naar de wc te hobbelen. Verder wel een fijne joggingbroek en sweater aan en in plaats van mijn lenzen thuis mijn bril al opgezet.

Maandverband hebben ze in het ziekenhuis en je krijgt een operatievestje aan, waardoor je geen pyama nodig hebt. Als alles goed gaat, mag je binnen een paar uur weer naar huis. Heb ook weleens een nachtje moeten blijven en had toen eigenlijk ook niks extra's nodig.

Heel veel sterkte morgen gewenst!!!

4. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ik heb niets aan de reacties van bovenstaande meiden toe te voegen, behalve dan dat ik je heel veel sterkte voor morgen toe wens.

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik ben afgeopen vrijdag avond met spoed geopereerd. Had mijn pyama al aan. Bril ipv lenzen en zo ben ik daar ook gebleven. Sochtends ook zo weer naar huis.

Ik wil je wel heel veel sterkte toewensen *knuf*

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik had eigenlijk helemaal niets bij. Setjes slippers zou wel makkelijk geweest zijn, nu struinde ik op mn sokken rond...

Sterkte morgen... Maak je over de ingreep maar niet te druk!

7. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Ik had eigenlijk niks meegomen, behalve bril op en vriend mee. Ik was zo weer weg, toen ik bijkwam, wilde ik geen seconde te lang in het ziekenhuis blijven....

8. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik zou een joggingbroek en lekker zittende trui meenemen ( iets wat lekker comfortabel zit), slippers/sloffen, deo...Verder heb je eigenlijk niets nodig

Mocht je met de auto gaan idd dan losgeld.

Heel veel sterkte meid (K)

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    heel veel sterkte !! En idd alleen kleren die je lekker zitten en sloffen/slippers .......

kknuufffff

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Sterkte vandaag meis

11. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ik zie dat je online bent, hoe is het gegaan?

12. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    hey noukje,

de ingreep zelf viel me alles mee. ik voel me lichamelijk heel goed. alleen moe maar verder geen klachten.
    emotioneel vind ik het wel heel zwaar. ik ben nu niet meer zwanger en het voelt weer alof ik mijn kindje af moest geven. rationeel weet ik dat dat helemaal niet zo is nog veel te klein om een kindje genoemt te worden. maar er had gewoon in september een kindje geboren moeten worden en dat gaat nu niet gebeuren. het voelt echt als rouwen. maar dat zul je misschien wel herkennen.

hoe gaat het met jou?
    ik las dat jij flink wat klachten hebt gehad na de curettage.

13. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Jolan: zo voelde ik me emotioneel ook na de curretage. Neem lekker de tijd voor jezelf, doe rustig aan.

Ja ik was even niet lekker van zondag op maandag. Nu nog steeds niet helemaal de oude, lichamelijk dan. Emotioneel gaat het nu wel wat beter.

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Gelukkig is de ingreep zelf je mee gevallen! Nog zoveel mensen kunnen zeggen dat het meevalt maar dat neemt de engte niet weg ;).

Emotioneel is het een heel stuk heftiger, weet er alles van... Neem de tijd die je nodig hebt en wanneer je het nodig hebt kom je lekker je gal spuien hier of in het 'van de roze wolk gevallen' topic.

Liefs!

Deel Deze Pagina