ik denk dat ik net het vruchtzakje ben verloren maar ik weet het niet zeker.. op de echo zagen we alleen een vruchtzakje van 5-6 weken het is vlees/leverkleurig en heel stug. ik heb vanmiddag om 4 uur een afpraak op de poli om te kijken of het echt zo was en of mijn baarmoeder nu schoon is want ik sta morgen gepland voor een curettage. hoe zag bij jullie het vruchtzakje eruit?
Hoi, bij mij was het een soort vliesje met een roze bolletje erin. Ik had mijn mk met 7 wk 3 dg maar het was waarschijnlijk toen al twee weken niet meer aan het groeien.
Ik heb een miskraam gehad op 12 weken, bij de echo (9weken) bleek al dat het vruchtje gestopt was zo rond de 6 weken, een MA dus. Ik heb dus nog 3 weken gewacht totdat het zelf opgang kwam (dit wilde ik zelf) Maar moet zeggen dat het behoorlijk pijnlijk was en best schrok van de grote, vergelijk het maar met een muizenlichaampje. De VK heeft het gecontroleerd en alles uitgelegd, maar je heb gewoon een vruchzakje met daaraan vast de moederkoek. Ik vond het dus best groot.