Hallo, ik heb een vraagje... Eerst zet ik even een aantal data op een rijtje: 20 januari: 1ste dag laatste menstruatie 7 -11 feb: bloeding (aangezien voor menstruatie) 17 feb: positieve test 24 feb: nog steeds positieve test. Ik heb een bezoek aan de huisarts gebracht. Hier heb ik de data niet verteld maar gezegd dat ik zwanger ben maar een flinke week ervoor nog een bloeding heb gehad. Zij vertelde mij dat het twee kanten op kan. Een hele vroege miskraam of zwanger.. Over drie weken terugkomen na een nieuwe test te hebben gedaan. Ten tijde van de bloeding 7-11 feb was HcG nog niet aan te tonen. Bij een miskraam zou het betekenen dat het HcG is doorgestegen errna. Verder geen last van bloedingen en dergelijke. Alleen een beetje witte afscheiding. Wel pijnlijke borsten, moe en misselijk. Zou ik zwanger zijn of kan het inderdaad een miskraam zijn geweest? Clear blue test gaf 17 feb 2-3 weken aan en 24 feb 3+ weken. Bedankt alvast!!
Hoi PIp, ik denk toch echt dat je wel zwanger bent hoor. hcG kan na een miskraam nog een tijdje in je urine aanwezig zijn, maar de claerbluetesten geven toch wel een duidelijk 'zwanger' af. Ik snap de terughoudendheid van je huisarts wel en ze kan gelijk hebben, maar aan de hand van de data lijkt het mij geen miskraam, die zou dan wel heel vroeg zijn geweest en vaak áls het in het begin niet goed gaat, komt dit met je reguliere menses mee af. En daar was het erg vroeg voor. Dus wellicht een hevige ovulatiebloeding geweest?! En als je over 2 weken nog een positieve test hebt, ben je echt zwanger hoor! Groetjes Brigitte
Hoi hoi, Ja ik ga er ook maar gewoon helemaal vanuit... Nu hbe ik alleen vandaag een beetje last van een beetje bruin bloedverlies. Nu heb ik wel gelezen dat bruin oud bloed is en dus niet heel erg is?! Dus daar ga ik dan maar vanuit. Ik heb wel vaker last van bloedingen, ook contact bloedingen. Wel eens een uitstrijkje voor laten maken maar hier kwam niets ernstigs uit. Dus ga er maar vanuit dat het goed zit en dat het bruine bloed weer stopt! Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag. Echt ideaal om hier je vragen te kunnen stellen. Je wilt ook niet voor alles meteen de HA of de VK bellen. Grtjes