Zeker weten!!!! er is ook een kans dat jullie het pas volgende week weten want ik ga namelijk naar spanje een weekje!! liefs
Ik laat jullie niet meer in spanning.. ben net toch ongesteld geworden heb altijd al gehoord dat je beter eerst 1x ongesteld kan worden om daarna verder te gaan. maar het was zo mooi geweest als het in 1x raak geweest zou zijn. 1 troost.. mijn cyclus is nu wel 35 en dat is erg netjes vergeleken met daarvoor, en ik zie dit als een mooie nieuwe frisse start. ronde 1 gaat nu in! liefs
wat balen meid !!!!! Je hoopt toch iets anders !!!!! Probeer je lekker op te laden in de vakantie en er straks weer helemaal voor te gaan , dikkke kknuufffffff thanx , het is idd een schatje !!
Hoi hoi! ik zei dat ik ongesteld geworden was.. dat dacht ik inderdaad, of ik ben het ook geweest ik snap het niet meer.. had een paar vegen rood dus meldde hier dat ik ongesteld was geworden maar smiddags was alles weer bruin en sindsdien is alles weer gestopt met bloeden enz. meestal lig ik in elkaar van de pijn als ik ongesteld ben en vroeg me al af waar die pijn bleef.. nu heb ik gisteravond een test gedaan niet met pure urine, had juist hartstikke veel gedronken. maar dat streepje is zo licht dat t net is of alleen ik m zie. dus bedacht me net weer een test te doen en dat is weer een licht streepje alleen dan ziet me vriend m ook.. dus op vakantie ga ik mooi weer een testje doen. Alleen die testen van de kv was de ene dag een test zo licht bijna niet te zien en de volgende dag een dikkere streep maar volgens mij was dat van mn vorige zwangerschap nog dat er nopg hcg zat en het kan best wezen dat deze testen mn oude hcg opvangen het is zo lastig eigenlijk..nu heb ik weer een stukje hoop dat er toch iets zit en daarom test ik over een paar dagen weer en dan moet ik duidelijkheid hebben lijkt mij. want kvind het wel raar hoe dat gaat met dat bloeden enz. want moetk dat uurtje meetellen als ongi of juist niet.. ik had er al vrede mee dat ik ongi geworden was want me cyclus dan ook weer netjes 35 maar dat is dus niet zo... tja of je kan ook 1 dag ongi zijn maar waar blijft me zere buikpijn en zere tepels dan, want dat heb ik beide niet. en ja die testen van de kv zouden miss zijn gedaan toen k iets meer hcg had en het nu juist weer afbouwt dat ik daarom een nog lichtere heb dan vorige x.. of het is t begin van iets moois, kan het ook wezen dat die testen van zwanger en kids meer hcg nodig hebben dan de kv? gisteravond trok het heel erg onder in mn buik, ik schrok er gewoon van want herken het nergens van.. ik maak het mezelf weer spannend zoals jullie lezen ik ga zometeen op vakantie!! ben er daarna weer en dan hoop ik dat ik met positief nieuws kom! Liefs! fay