waar blijft nu toch mijn ei? zit al op dag 21 van me cyclus en nog geen ei te vinden. ben 7 november gestart met clomid. Had wel verwacht dat me cylcus nu 28 dagen zou zijn, maar dus niet zo.
Nog geen paniek hoor, als je clomid slikt kan je cyclus wel wat langer duren Zelf kreeg ik mijn eisprong op dag 19 (slikte ook clomid) en uiteindelijk had ik dan een cyclus van 32 dagen. Natuurlijk kan het wel zo zijn dat deze dosis clomid voor jou niet voldoende is en je nog geen eisprong krijgt. Heeft je gyn een echo gemaakt om te kijken of je follikels groeien? Temperatuur je ook of gebruik je ovulatietesten?
Is dit de eerste ronde Clomid? Heb je eerder Clomid geslikt? Had je toe een ei-sprong? Wat spannend zeg! Ik hoop dat je toch nog snel je ei vindt. Doe je alleen ovulatietesten? Krijg je geen echo om te kijken of de eisprong eraan komt?
hoi, dit is me 1e ronde clomid. Heb wel in 2008 clomid gebruikt om zwanger te raken van me eerste kindje en dat was in de 2e ronde raak. ik temperatuur, en krijg geen echo's om te kijken of me eitje groeit.
oke, maar hij kan dus nog komen. als ik op de calculator uitreken en ga uit van 35 dagen dan zou me eisprong morgen moeten komen, maar moet ik dan vandaag een lage temp hebben of op de dag van me eisprong nu ik me bedenk bij me 1e kindje was me cyclus met clomid ook langer als 28 dagen
Spannend, dus het kan nog komen? Ik hoop het voor je! En lees je je testen goed af? Wacht je 10 minuten? Doeg!
gebruik geen testen, temperatuur alleen. heb er wel ngo 2 liggen, dus die zou ik vandaag en morgen kunnen gebruiken, of morgen en overmorgen
je temperatuur stijgt pas na je eisprong dus als je vandaag je ei hebt gehad, moet je temperatuur morgen met tenminste 0.3 graden gestegen zijn.
ik heb wel geklust ja maar volgens mij heb ik nog steeds geen ei. me temp is vanaf zondag zo 36,6 ma 36,8 di 36,8 wo 36,8 Volgens de calculator zou me eisprong vandaag moeten zijn, maar naar de temp kijkende klopt dat niet. dus of ik nou een eisprong heb?? of heb gehad? geen idee
Als je vandaag je ei hebt, zal je temperatuur morgen pas omhoog gaan. Als je dan een temp hebt van ongeveer 37,1 graden, is de kans heel groot dat je wel een eisprong hebt gehad.
Geen idee. Ik weet wel dat je temp moet stijgen, maar verder niet. Dat is wel balen zeg! Om nu alsnog aan de ovulatietesten te beginnen is een beetje laat....
en weer een temp van 36,8 nu al 4 dagen oprij als je het bekijkt zo 36,6 ma 36,8 di 36,8 wo 36,8 do 36,8 zou ma eventueel me eisprong geweest kunnen zijn?
vandaag tem van 37 graden wweet nou echt niet of ik een eisprong heb. Moet ook bloed prikken op 5e dag en 8e dag dat met temp hoog is, maaar ik weet echt niet wanneer ik dat moet doen denk dat ik gyn maar eens ga bellen. frustrerend dit