Hallo meiden. iK heb geen idee of ik op de goeie forum zit. Na een gezonde dochter te hebben gekregen wilde we voor een 2e gaan. Helaas kregen we afgelopen december een miskraam. Ik moet weet ongi worden maar ben het dus nog niet. Een test gedaan en gaf negatief aan. Ik heb ook geen idee hoe mijn cyclus nu loopt. Het is in ieder geval 32 dagen geleden. Vandaag bloed geprikt zodat als ik het niet ben dan krijg ik medicijnen voor mijn griepje. Nu krijg je meteen weer hoop maar je weet dat de kans ook weer zo klein is. het is zo moeilijk om te wachten nu. En als het niet zo is dan wil je gewoon ongi worden zodat je weer verder kunt. Ik had niet verwacht dat je na een maand toch nog 'naweeen' heb van die miskraam. Je zit nu te wachten dat je lichaam weer 'normaal' is zodat je verder kunt. Ik heb het nu echt even moeilijk
Hallo meiden. iK heb geen idee of ik op de goeie forum zit. Na een gezonde dochter te hebben gekregen wilde we voor een 2e gaan. Helaas kregen we afgelopen december een miskraam. Ik moet weet ongi worden maar ben het dus nog niet. Een test gedaan en gaf negatief aan. Ik heb ook geen idee hoe mijn cyclus nu loopt. Het is in ieder geval 32 dagen geleden. Vandaag bloed geprikt zodat als ik het niet ben dan krijg ik medicijnen voor mijn griepje. Nu krijg je meteen weer hoop maar je weet dat de kans ook weer zo klein is. het is zo moeilijk om te wachten nu. En als het niet zo is dan wil je gewoon ongi worden zodat je weer verder kunt. Ik had niet verwacht dat je na een maand toch nog 'naweeen' heb van die miskraam. Je zit nu te wachten dat je lichaam weer 'normaal' is zodat je verder kunt. Ik heb het nu best moeilijk mee
Hai Micha, Vervelend zeg! Ja ik zit ook in hetzelfde schuitje. Wanneer precies in December heb je de miskraam gekregen? En hoeveel weken ver was je toen? Ik zelf was 6-7 weken zwanger en heb mijn miskraam gekregen op 25-26 dec. Na onderzoeken in het ziekenhuis 2 dagen later, bleek ik wel geheel leeg te zijn. heb vorige week vrijdag neg. getest.. ook een teleurstelling. Wanneer heb jij voor het laatst getest? Ja het naweeen is ook bij elke vrouw verschillend... En het kan natuurlijk iets langer duren voordat je menstruatie weer op gang komt.. Geen zorgen meis.. Gun je lichaam eventjes de tijd mocht je niet zwanger zijn.. Maar begrijp je volkomen meis, elke keer die teleurstelling..! Wanneer heb jij je eisprong gehad.., heb je het gemerkt? gr. Het klopt
17 dec is het gebeurd en ik was wat dat betreft nog wel vroeg. Hooguit 7 weken. Ik kreeg paar dagen voor mijn eerste echo een bloeding die steeds heviger werd. Het is uiteindelijk vanzelf weggegaan in 2 dagen. Super snel. Daarna nog getest en hcg hormoon zat niet meer in het lichaam. Dus ik dacht we gaan weer opnieuw proberen. Ik heb dan wel niet precies mijn eisprong gevoeld maar wel wat afscheiding wat voor mij vaak betekent dat ik mijn eisprong heb/krijg. Nu wacht ik op mijn ongi maar elke dag dat het niet komt krijg je hoop. Ik heb van het weekend getest, wel beetje vroeg. Maar ik denk dat een test ook wel snel pos is. Bij de miskraam periode kreeg ik ook snel pos terwijl hcg hormonen ten op zichte van 7 weken veel te laag was. Gelukkig mocht ik vandaag bloedprikken. Als ik niet zwanger bent dan krijg ik medicijnen die je normaal dan niet mag hebben ( voor mijn griep) vanmiddag weet k het zeker maar dan nog hoop ik dan dat ik snel ongi wordt om weer verder te gaan. En tot vanmiddag maak ik mezelf gek.
Oke oke.. heb je na de miskraam een inwendige echo gekregen waaruit bleek dat je helemaal "leeg" was? Oh spannend dus, eind van de middag neem ik aan, dat je de uitslag hebt?? Ik duim met je mee.. En mocht deze negatief zijn, dus niet zwanger, hoop ik ook dat je gauw ongi wordt...! Hou je ons op de hoogte? Probeer jezelf niet gek te maken meis. Kunt er op dit moment toch niets aan veranderen, en dat klinkt erg cliché, maar helaas is het wel zo. Probeer het een klein beetje los te laten, ga een paar dingetjes doen, zodat de tijd gauw voorbij gaat en je de uitslag hebt van het bloed. Succes!
ja je hoefde geen inwendige echo te maken maar het mocht wel. dat heb ik na een week gehad en meteen een bloedtestje waaruit bleek dat ik dus schoon was. ja einde van de middag maar ik was zo blij dat ik vorige maand zwanger was. Geen gekke dingen gedaan, gewoon spontaan zwanger zonder alle berekeningen testen etc. ik had ook geen idee wat mijn cyclus was. En dat weet je nu wel omdat je alles ook in de gaten wilt houden en omdat je nu wel graag weer zwanger wilt worden. dus de drang is groter en dan is het moeilijk om geduldig af te wachten.
Ja precies, zwanger zijn is heerlijk! Tóch wanneer je het probeert los te laten wordt je sneller zwanger.. Tenminste dat merk ik bij meerdere en mezelf. Maar ja, dat neemt niet weg dat, dat lastig is! En ook erg aan je kan knagen, en verdrietig is... En ik ken het, als die drang groter wordt, wordt ook elke teleurstelling heftiger en verdrietiger. Laat je het even weten, einde van de dag? Moet zo weg, maar ben er straks wel weer...! Héél erg veel sterkte meis! Gr
Hai Hai, Ben bang dat ik slecht nieuws heb... Vanaf een uurtje geleden begint bij mij de ongi pijn weer op te komen, ik weet bijna zeker dat de menstruatie vandaag of morgen door gaat zetten...Helaas...! Even afwachten, maar denk dat het deze maand niet gelukt is.. Laat het nu maar gauw komen die menstruatie!!! Iemand verder ook deze klachten in de week dat ze ongi zouden moeten worden?? Jullie horen het verder nog wel hoe dit afloopt..! Gr.
net gebeld door de dokter en ik ben niet zwanger, helaas. toch wel een hele teleurstelling en nu maar afwachten wanneer ik ongi wordt.
ik zag dat jij net als ik met kerst een miskraam hebt gehad ,maar wel dat je al hebt getest ,maar dat kan dan tog pas zaterdag ,ik wel namelijk ,of licht het aan mij ,ik voel me ook steeds ongesteld maar kan ook innesteling zijn ofzo
Micha13: Ohh meis Jammer zeg! Heel erg veel sterkte, en hopelijk komt de menstruatie gauw! Timmick: Yep klopt.. Haha ben aaaaltijd ongeduldig, en raad het écht iedereen ter zeerste af om vroeg te testen.. Veelal een teleurstelling en soms zelfs voor niets... Klopt ik zou dan idd zaterdag pas kunnen testen... Had wel sinds vandaag ongelofelijke ongi krampen gehad... Zelfs zo erg dat ik een paracetamol heb genomen.. Nu is het over natuurlijk, maar ben bang dat de maandelijkse vloeiing zeer gauw komt ... Weer afwachten is het enige wat ik nu kan doen....
hallo allemaal, ook ik zit inmiddels dubbel geklapt op de bank van de ongi pijn en ben nu ook aan het bloeden. Hoop stiekem nog steeds dat ik toch zwanger ben gezien alle kwaaltjes kloppen. Maar ik denk dat mijn lijf voor de gek aan het houden is. Babytv, wij zitten volgens mij qua cyclus hetzelfde, testen is nu dan echt nog te vroeg! Wacht even tot het weekeinde. heb je vorige week nog wel een keer getest of het hcg uit je lichaam is? Ik wacht (on)geduldig af of de menstruatie gaat doorzetten. Positief bekeken is dit ong 4 weken na de start van mijn mk. Dat is dan wel weer mooi regelmatig. Is de eisprong volgende keer misschien weer wat beter te bepalen xxx
Hey Loes,heb vorige week neg. getest.(afgelopen vrijdag). Dus daar uit blijkt dat idd het zwangerschaps hormoon uit mijn lichaam was. Jij kon vandaag beginnen met testen? Wanneer had jij ook alweer de miskraam gehad? Dus dan zou ik in principe aanstaande maandag kunnen beginnen met testen? Ach al denk ik dat ik wel ongi ga worden 1 van deze dagen... Hmm, oke, nou ik bloed nóg niet, maar ben als een gek in huis bezig.. Alles opgeruimd en schoongemaakt, en ben ook ontzettend prikkelbaar...Nou ja dat zegt natuurlijk niets haha.. Wanneer zou ik dan mijn ei zijn verloren? Heb zo'n 10 dagen die slijmprop verloren... Dan zou ik volgens de kalender as. donederdag ongi moeten worden..Klopt dat een beetje?? Greetzzz...
Hoi, Ik ben helaas ongi geworden maar mijn cyslus is na de mk alweer regelmatig. Das dan weer positief! xxx
Ohhh shit zeg!!! Wél positief idd dat jouw cyclus gewoon weer hetzelfde is als voorheen! Heel veel geluk bij de volgende poging gewenst!! gr. P.s. Ik ben nóg niet ongi....
Hoi, Even voorstellen, ik ben Fleur, moeder van 2 kindjes van 2 en 1 jaar. Voordat ik zwanger raakte van mijn oudste had ik ook een miskraam. Ik heb echter na die miskraam geen gewone menstruatie meer gehad. Ik was namelijk zwanger! Had naar berekeningen dus gewoon mijn cyclus van 28 dagen geteld vanaf de eerste dag dat ik mijn miskraam kreeg. Het is dus wel mogelijk! Ook wij willen voor een 3e kindje gaan dit jaar... Spannend! Liefs Fleur
Hi allemaal, Ook ik heb een miskraamg gehad eind december. Daarna wel gestest of het hormoon uit mijn lichaam was en dat was zo. Op 17 jan had ik al een positieve ovutest. Op 21 jan ineens pijn in de buik en daarna veel witte afscheiding Sindsdien misselijk, zware borsten, sterke geur,vreselijk moe geweest maar dat valt nu wel mee. Houd mijn lichaam me nou voor de gek of is het gewoon weer raak na mijn miskraam? Heb wel een test gedaan waar ik vaag iets kon zien maar mijn man zegt dat het een schaduw is...