Zwanger (?) na miskraam....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door babytv, 13 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.
    Wat ontzettend vervelend toch allemaal...
    Hopelijk komt er voor iedereen snel goed nieuws! :)
    Heb zelf in juni een MA gehad en ben nog steeds niet zwanger. Heb wel iedere maand wat klachten hoor,die ik voor de pilstop helemaal niet had! Zere borsten, misselijkheid.. maar m'n lichaam houd me toch steeds weer voor de gek. Ik probeer er echt niet teveel mee bezig te zijn, maar da's lastig he, als je het graag wilt!
    Ik wil me gewoon weer 's op iets postiefs kunnen richten, na de afgelopen maanden. Het hakt er toch wel behoorlijk in...
    Ik word er ook zoveel mee geconfronteerd op m'n werk, werk in de kinderopvang en er zijn echt heel veel moeders zwanger en nu ook nog 's 2 van m'n naaste collega's. Vind dat ik wel erg op de proef word gesteld,had wel iets minder gemogen ;)
    Ik lees bij jullie allemaal wel hetzelfde en dat is wel fijn (klinkt onaardig, maar zo bedoel ik het niet hoor! :))
    Maar zo weet je dat er meer mensen zijn die hetzelfde voelen, want het is moeilijk uit te leggen aan iemand die het zelf niet mee heeft gemaakt!
    Sterkte allemaal en succes met het klussen en we hopen op goed nieuws!
    Groetjes Pasjuh.

2. babytv

babytv Lid

13 jan 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Hoe is het met jullie? Ik wacht nog steeds op mijn menstruatie... Heb eigenlijk geen ongi krampen meer gehad, gister toch maar weer even een test gedaan, maar was dus negatief....:( Pfff laat die menstruatie nu maar gauw komen dan!! Ik weet ook nog steeds niet wanneer ik zou kunnen gaan testen... Misschien dat ik zo even de huisarts opbel.. Misschien dat ik een bloed test zou mogen doen.. Ach en anders is het gewoon domweg afwachten...

Pasjuh: Tuurlijk, dat heb ik ook, "fijn" dat je hier écht begrepen wordt.. Echter wel vervelend die negatieve berichten van tóch ongesteld te zijn geworden... Zou dit je eerste zwangerschap worden??

Gr.

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    De spanning is te snijden.... iedereen hier is aan het wachten op een menstruatie geloof ik he? Ikzelf ook, maar ik voel aan mijn borsten dat het er toch aan zit te komen, zo niet ga ik woensdag testen.
    Ik heb ook de afgelopen dagen 2 keer hevige buikpijn gehad, maar dat voelde niet als ongi-pijn ofzo. Dus daar krijg ik dan wel weer hoop door. Maar nu denk ik toch dat ik binnenkort ongesteld ga worden.

Wachten, wachten en nog eens wachten, is het enige dat we kunnen doen.

Succes aan iedereen,
    groetjes Adriana

4. lautjep

lautjep Niet meer actief

padjuh ik weet denk ik helemaal wat je voelt.
    Wij zijn na een hormoon behandeling in juli zwanger geworden van ons 1e kindje helaas ging het na 8 weken mis.
    Ik zit nu in de 3e ronde hormonen na mijn miskraam.
    Ik had nooit eerder last van kwaaltjes maar de laatste 2 maanden heb ik de kwaaltjes die ik ook had toen ik zwanger was mijn lijf houdt mij voor de gek.

De gyn had bij mij aangegeven dat je ongeveer de weken die je zwanger was nu ook weer moet ontzwangeren. JE 1e nod kan best lang op zich laten wachten bij mij viel het mee en waren het 47 dagen na het rondje ok je moet gaan tellen vanaf het moment dat het vruchtje je lijf verlaat.

Ik hoop dat jullie snel weer zwanger zijn

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Oke ik ben vanochtend ongesteld geworden :( Ik had het al verwacht maar toch zo'n teleurstelling...
    Kan wel janken...

6. babytv

babytv Lid

13 jan 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Adriana.. Ohh meid shit zeg!!! Sterkte deze komende tijd!

7. babytv

babytv Lid

13 jan 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nog steeds niet ongi geworden... Als ik deze week niet ongi wordt, ga ik zaterdag testen.. :s Pffffff

8. pasjuh

pasjuh Actief lid

22 nov 2010
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.
    Ook ik ben vorige week weer ongesteld geworden...
    Niet leuk natuurlijk, maar als het dan toch moet dan ben ik wel blij dat het regelmatig is steeds!
    Ik heb me voorgenomen om nu niet te gaan tellen, hoewel ik natuurlijk best weet wanneer de vruchtbare periode weer is ;)
    Zo moeilijk is dat niet met een cyclus van 32 dagen! Hahaha...
    Het was trouwens mn eerste zwangerschap en die is mis gegaan met 8 weken, hoewel ik zelf dacht al 10 weken te zijn.
    Maar goed, ook weer naar de toekomst kijken en goede moed houden! Soms lukt dat alleen wat beter dan andere keren.
    Maar dat zal voor iedereen herkenbaar zijn.
    Succes van de week met testen babytv, laat je nog even weten hoe en wat. Ik hoop dat je goed nieuws hebt!
    Groetjes Pasjuh.

9. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Jammer Pasjuh van je ongi. Je zegt dat je gaat proberen niet te tellen, dat heb ik ook al geprobeerd, om de druk een beetje van de ketel te houden zeg maar. Alleen je wil het zo graag dus je denkt er toch steeds aan van 'zou het vandaag gelukt zijn?'

Babytv, het duurt nog best lang voordat het zaterdag is! Succes met wachten, hopelijk is het bij jou wel raak!
    Ikzelf heb zaterdagavond nog een dikke huilbui gehad en nu is alles er weer uit, heb ik mezelf weer wat moed ingepraat.

10. babytv

babytv Lid

13 jan 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Wat vervelend dat jullie ongi zijn geworden.. Nou ik heb nu zoiets alsjeblieft laat het er maar doorkomen.. Ben het nog steeds niet. Afgelopen maandag wederom negatief getest... En als ik niet zwanger ben, krijg ik volgens mij een ontzettend heftige menstruatie, ben aan het poetsen, eten niet normaal...
    Maar goed, morgen moet ik langs komen bij de huisarts, en hij gaat het verder bekijken, ook eventueel een bloedtest op het ziekenhuis...

Nou ik hou jullie op de hoogte...

11. destiny

destiny Niet meer actief

Hoi Dames

Sluit me ook bij jullie aan ben nu in de 4de rond bezig heb vorige maand ook een miskraam gehad met 4 weken had al met de positieve test een bang gevoel dat het niet goed zou gaan en had ook hele erge buikpijn en naar een week kreeg ik bloedverlies dus het zat waarschijnlijk al vanaf het begin niet goed.
    Dat was een hele erge tegenslag voor ons want we waren zo blij.
    We dachten met die buikpijn dat zal je lichaam wel zijn die aan het veranderen is. Maar toen ik bloed begon te verliezen werd ik toch wel bang. Ik meen het ook gevoeld te hebben toen ik s nacht op bed lag leek het net of ik iets voelde knappen en toen maakt ik me heel erg druk ben toen toch in slaap gevallen en werd de volgende ochtend wakker gelijk naar de wc en toen is het er ook helemaal uitgekomen. 3 dagen erna ook nog een test gedaan en die gaf negatief want we hadden de hoop nog dat er misschien een 2de vruchtje zou zitten omdat dat in mijn familie veel voorkomt.

Heb wel gelukkig netjes 14 dagen na mijn miskraam mij eisprong gevoeld dus heb het idee dat mijn cyclus wel weer goed zit
    Alleen wat ik nu heb is dat ik zo graag weer zwanger wil worden(zit me eigen een beetje gek te maken)
    Kennen jullie dat gevoel?

Nu zit ik nog ongeveer 2 a 3 dagen voor mijn nod en heb wel wat klachten maar geen duidelijke klachten van een zwangerschap.

Borrelende darmen (vooral s avonds)
    Het lijkt of ik wat grotere tepels heb met wat meer bultjes erop
    En mij aderen die ik goed zie op mijn borsten.
    Hongergevoel als ik op bed lig terwijl ik geen honger kan hebben.
    Lage rugpijn
    Veel plassen vooral s nachts.
    Bloedend tandvlees met tanden poetsen.(het schijnt dat als je zwanger bent alles beter doorbloed is.(Dat had ik vorige maand heel toevallig ook maar toen wist ik niet dat ik zwanger was vandaar dat dat me nu weer opvalt)

Maar ben toch bang dat ik over een paar daagjes weer ongesteld word:( vandaag testje gedaan maar die was nog negatief was ook een beetje snel maar ben zo ongeduldig.

Wil iedereen veel succes wensen met snel zwanger te worden.

Groetjes Samantha

12. babytv

babytv Lid

13 jan 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest...Ik ben zwanger! Nu waarschijnlijk rond de 5 weken.... Heeel erg pril nog...

Zal het even toelichten..
    10 uur vanochtend had ik de afspraak bij de HA zij vertelde mij dat het NIET nodig was om een bloedtest te doen in het ziekenhuis.. Ze zei dat de klachten kwamen door het ontzwangeren na de miskraam in december. Dus ben richting huis geietst, maar iets in me zei gewoon dat het niét waar was, ondanks afgelopen dinsdag een negatieve sensitest ( vroege test), hebik toch een eigenmerk van het kruidvat gekocht.. Gelijk naar huis, en ergens was ik al zoo blij...Maar wist dus niet anders dat ik NIET zwanger zou zijn vanwege al de feiten de afgelopen weken qua testen en HA bezoekjes..
    Thuis de test gedaan en een dikke vette +.. Gelijk naar een dorp hier verder op gereden en een (pret) echo laten maken.. Ze konden idd wel activiteit zien, maar dus nog geen vruchtzakje, daaruit wist ze dat ik tussen de 3,5 week en 5 weken zwanger ben...

13. Female

Female Niet meer actief

Wat heerlijk babytv, gefeliciteerd en geniet ervan!!

14. destiny

destiny Niet meer actief

Gefeliciteerd Babytv wat fijn zo snel weer geniet ervan:D

Deel Deze Pagina