hoi ik ben nu zwanger na een miskraam en vind het allemaal een beetje eng. de symtonen beginnen te komen en heb via de schema uitgerekent dat ik nu 5 wk zwanger zou zijn. hoe betrouwbaar is zo'n schema of moet ik er korter voor rekenen? en wanneer zijn jullie naar de huisarts/vk gegaan? ik hoop dat er meiden zijn die mij een beetje vertrouwen hier in kunnen geven. gr nicole
meid wat spannend dus allemaal. de schema's hier zijn redelijk betrouwbaar, maar vaak alleen als je een regelmatige cyclus hebt. dat had ik niet en mijn termijn was alsnog 5 dagen langer dan het schema hier aangaf. Ik was dus niet 4 weken en 5 dagen maar 5 weken en 3 dagen Het schema hier is dezelfde die een arts of VK gebruikt. ze gaan dan uit van de eerste dag van je laatste menstruatie. Echter bij een onregelmatige cyclus is dat moeilijk vast te stellen omdat je net zo goed eerder of later je ei kan hebben gehad. Bij mij werd de ter,mijn bijgesteld toen ik 12 weken ver was.
Hoi Nicole, Ik weet er alles van dat het eng is om na een miskraam weer zwanger te zijn! Je moet wel positief blijven hoor! Ik ben zelf weer net zwanger na 2 miskramen en ik ben heel positief, maar heus ook erg onzeker. Ik heb een vroege echo aangevraagd, dat is (eindelijk) morgen en dan hoop ik wat onzekerheid te kunnen 'lozen'. Sterkte ! Dana
Hoi Nicole, ik weet maar al te goed hoe eng en onzeker het is om weer zwanger te zijn na een miskraam. Gelukkig mocht ik van de verloskundige al met 8 weken een echo laten maken, en daarop was al een klein frummeltje met een fier kloppend hartje te zien! Hopelijk krijg jij ook snel een echo, zodat de onzekerheid wat zakt! Overigens heb ik van tijd tot tijd in deze zwangerschap nog steeds aanvallen van onzekerheid. Dit was het ergst tussen de 9e week - waarin de symptomen wat afnamen - en de 16e week - de week waarin ik voor het eerst leven voelde. Veel sterkte met de onzekerheid maar toch ook veel plezier met de zwangerschap! Groetjes, Wendy
hoi nicole, ook ik weet hoe je je voelt. ik ben ook zwanger na een miskraam en gelukkig gaat bij mij nu alles goed. maar de zenuwen gieren door je lichaam de eerste maanden. ik heb ook met 9 weken een echo gehad en gelukkig was alles goed. meid heel veel sterkte en hoop dat alles lekker goed gaat. liefs chantal.
hoi nicole, hier nog een met het zelfde, ook ik ben na een miskraam weer zwanger, ben morgen 7 weken zwanger en ik vind het ook alllemaal heel eng ! ik heb met 5 weken de vk gebeld en mag met 8 weken een echo laten doen, nou ik kan niet wachten ! ik moet wel zeggen dat het nu allemaal 'anders' voelt, ben misselijker , pijnlijker borsten en voel me nu ook echt zwanger, terwijl ik de vorige keer minder entousiast was en het idee had dat er dus ook echt iest mis was. Dus denk ik nu positief en hoop echt dat alles goed is en dat ik snel op 13 weken zit! Dus volhouden en positief denken en je verhaal aan de vk doen misschien kan zij je dan meer vertellen en mag je een termijn echo laten doen. groetjes bloememeisje