Joepie, klonk het vrijdag, toen ik te horen kreeg dat ik zwanger was (via bloedtest). Ik ben zeer blij, maar langs de andere kant zeer bang voor een miskraam. Bij ons is het namelijk niet gekomen door moeder natuur, maar door middel van inspuitingen met Menopur... Mijn eerste echo is voor 2 maart, maar dat lijkt nog zoooo lang! Zit iemand in hetzelfde schuitje? Ann.
Hier niet iemand die in hetzelfde schuitje zit wat betreft t inspuiten met Menopur maar wél iemand die je heel veel geluk wil wensen wat betreft je zwangerschap! Probeer er lekker van te genieten!
Van harte! Ik merkte ook vrijdag dat ik zwanger was. Zat gelukkig nog niet in de medische molen, heb er wel 13 ronden over gedaan. Ik ben ook wel bang voor een miskraam maar probeer dat zoveel mogelijk weg te drukken. De kans is het grootst dat het goedgaat!
Gefeliciteerd Ik weet het ook sinds vrijdag! Wij zouden over 2 maanden met IVF ICSI beginnen. Dit was ronde 18.... Ik zie je vast nog bij de oktobermama's
Toen ik die vrijdag belde, zei de verpleegster me dat ik een HCG waarde boven 2000 had. Kan dat kloppen na 3 weken zwangerschap? Ik had door de Menopur 3 follikels voor de eisprong, zou het een tweeling kunnen zijn, of is 2000 niet zo hoog? Ik hoop het!
Proficiat meid! Open een eigen topic hier. Dan krijg je ook veel felicitaties. Leuk toch! Groetjes Marjo
Gefeliciteerd met je zwangerschap. En wat een zorgen dat met zich meebrengt begrijp ik heel goed! Alleen als je je tijdens je zwangerschap voortdurend druk maakt om je kindje, is dat ook niet goed. De kans op een miskraam is misschien ietsje groter na een dergelijke inspuiting. Maar als dat zou gebeuren, dan gebeurd het toch wel (ookal klinkt het hard). Ik zou me er pas zorgen over gaan maken als het zo ver is gekomen, anders kun je ook helemaal niet genieten van je zwangerschap. (Dit klinkt wel heel makkelijk voor iemand die niet in hetzelfde schuitje zit als jij) Gooi die zware last van je schouders en geniet! Voor je het weet zijn die 9 maanden om zonder dat je genoten hebt! Groetjes Denise