Ik kan me aansluiten bij jullie ! heb vorige week dinsdag 2 x getest, beide keren dunne streepjes.. en.. een streep is een streep. voor de zekerheid afgelopen zaterdag ook nog even getest, en deze keer een duidelijke streep we zijn erg blij saampjes
Ik had je al gefeliciteerd vorige week bij de tempkaartjes, maar hier nogmaals: Van harte meis, geniet er lekker van!
Hoi Allemaal Ook ik ben in september uitgerekend.Ik heb al twee gezonde dochters. Inoktober heb ik een miskraam gehad dus voor mij is dit een extra spannende tijd. 9 februari krijg ik een echo.Ik hoop dat alles goed is en dat we in september ons derde wurmpje mogen verwelkomen. Groeten Manon
Gefeliciteerd! en geniet ervan Ook ik ben in september uitgerekend hopelijk gaat alles goed zodat we allebei in september zo'n mooi klein ukkie vast kunnen houden Groetjes Debs
Hallo, ik word ook september-mama! Er spannend allemaal, vooral omdat wij 2tjes het alleen nog maar weten en ik het ook spannend vind of het allemaal wel goed zal gaan... Kaat