Wie heeft dit meegemaakt ? Lees wel allemaal verhalen zwanger naar gewone miskraam ,maar niet naar een curritage .. Ik was wel nieuwschierig ... liefs hellen
ik ben niet gelijk zwanger geraakt na mijn curretage. ben ook pas weer begonnen met zwanger raken nadat ik ongesteld was geweest. mijn cyclus was een beetje in de war toen die weer normaal was 28 dagen was ik meteen zwanger. dat was in ronde 5 dus erg netjes . gr en sterkte met zwanger worden. liefs chantal.
Ik heb 9-1 een MK gehad en ben een dag later alsnog gecurreteerd. Ik ben 1x ongi geweest en heb vanmorgen positief getest. Vier weken na mijn MK had ik al weer mijn eerste mentruatie. Ik hoop voor jou dat het ook voorspoedig zal lopen. Sterkte!
Ik ben vandaag, precies 28 dagen na mijn curettage, weer ongesteld geworden. We hadden deze maand ook al weer geklust, maar dat is dus niet gelukt nu. Gelukkig is mijn cyclus niet in de war. Veel succes met weer zwanger worden! Juni
Nou meiden ik zal vertellen ... Ik ben vanaf de curritage niet 1 keer ongesteld geweest .. Mijn borsten doen weer pijn de witte puntjes komen weer terug ,maar had getest nog en die was negatief maar bij opdraogen was er toch een lijntje ..Ik heb het ziekenhuis al gebeld en de huisarts maar die zeggen gewoon afwachten ..maar wil zoow graag dat mijn lichaam weer normaal gaat doen ..... moek dr nou mee?
Balen he die onzekerheden! Maar inderdaad denk toch dat je ff af moet wachten en over een paar dagen nog een testje er tegenaan moet gooien dan weet je het zeker. Zit niks anders op meid. Ik weet dat ik na mijn 1e mk ook al veel te snel wilde weten of t raak was. Natuurlijk ben ik dan ook veels te vroeg begonnen met testen (volgens cyclus teller kon het), heb er drie testen tegenaan gegooid in 1 week en pas bij test 4 was het positief. Maar ja da's een duur grapje. Later bleek ook dat mijn cyclus iets langer geduurd had dan normaal. Je ziet al aan mijn banner dat ik vandaag ook weer mag testen, maar ik ben flink hou het nog even een paar dagen vol voordat ik me weer naar de drogist begeef. Ohhhhhhhh zou het me lukken Sterkte meid nog ff nagels bijten dus.