zwanger...ik ben zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door sydneys, 29 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik heb een schildklierziekte waardoor ik ondergewicht heb. Zwanger worden gaat dus iets moeilijker.
    Anderhalf jaar geleden ben ik gestopt met de pil
    5keer ofzo heb ik wel een zwangerschapstest gedaan maar altijd negatief. Meestal de dag nadat ik een zwangerschapstest deed kreeg ik de maandelijkse ***

Ik had nu al 4 dagen na mekaar pijn aan men borsten. Ik dacht van hmm ik begin misschien een kilootje zwaarder te worden. Doet misschien ook pijn? Haha. Dat dacht ik door men ondergewicht

Ik had in de kast nog een zwangerschapstest liggen en ik dacht "zou ik nog eens proberen?" het zal wel niks zijn dacht ik. Dus rond 15u30 test gedaan met de gedachte "morgen zal ik dan wel het maandelijkse gedoe krijgen"

Ik was nog niet echt overtijd, het is bij mij een beetje onregelmatig. Ik had wel al een week het gevoel dat ik elk moment de maandstonden kon krijgen

Test gedaan. Na 1min zag ik het al. "nee dat kan niet wacht nog maar 4min met kijken" en ja hoor! Overduidelijk!!!

Ik wist niet wat ik moest denken. Heb het hele huis 10x afgelopen. Die test 50x bekeken

daarna naar de winkel gegaan. Babyslofjes en een beertje gekocht voor men vriend
    Ook nog 2testen :-D

Om 18u was men vriend thuis. Hij kreeg het cadeautje en kon het ook niet geloven

We zijn beiden zeer gelukkig. Deze week ga ik maar eens naar de dokter :-D

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Sorry als het bericht een beetje rommelig overkwam. Weet niet goed hoe te beginnen ..en zenuwen :-D
    Het heeft ook al een naam voor de komende 9 maanden "pixel" :D

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

Gefeliciteerd!

4. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd!! Geniet er maar van....
    Bij ons was het ook zeer onverwacht dat we zwanger werden maar dat kwam omdat ik erg overgewicht heb... iedereen zei altijd maar dat het erg moeilijk zou worden dus met dat in gedachten gestopt met de pil....3 maanden later was het raak!! nu een hele mooie lieve knul van 10 maanden alweer....

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd meid :D

6. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd... Wat fijn voor jullie!

Geniet ervan...

7. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd! Geniet ervan!!

8. Emm82

Emm82 Actief lid

8 feb 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    Gefeliciteerd!

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

bedankt allemaal

vraagje, een beetje buikpijn is normaal he? dan is "pixel" hard aan het werk, of niet ? zeer lichte buikpijn

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Gefeliciteerd!
    Lichte buikpijn is wel normaal hoor. Geen zorgen!

12. Mups

Mups Bekend lid

9 jan 2012
    626
    0
    16
    Brabant
    Van harte gefeliciteerd!

13. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Sjee! ik zie je verhaal hier, dus gelijk maar even reageren :)
    wat goed meid!

Ik hoop dat alles goed blijft gaan!
    wat heb je precies met je schildklier? en wat voor medicijnen slik je?

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

Bedankt
    Ik heb een te snelle schildklier en slik strumazol
    Deze week zeker naar de dokter dus!
    Een maand geleden had ik nog men maandelijkse periode dus ik denk dat ik nog maar maximaal 3 weken een pixelke heb

Het rare is dat ik nu al meer honger heb, misschien dat men lichaam door men schildklierziekte anders reageert om sneller wat vet aan te kweken?

Het lijkt me sterk dat je al meer honger hebt als je nog maar net zwanger bent maar ik heb echt veel meer honger

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Gefeliciteerd met Pixel!!:D;):D;)

16. zusje3

zusje3 Actief lid

6 dec 2011
    205
    0
    0
    huis moeder, vriendinnen en nog veel meer haha
    gefeliciteerd jullie! :)

17. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Gefeliciteerd!!!

Je schrijft precies zoals ik me toen voelde hyper en blij en verwart!! :D Herkent iedereen wel denk ik ;)

Buikpijn kan, het moeilijke is dat iedere zwangerschap anders is, en buikpijn niet altijd iets zegt! Het kan gewoon innesteling zijn. Probeer rustig te blijven!

18. sydneys

sydneys Niet meer actief

Haha ja hyper en verwart ja! Ik had het echt niet zien aankomen
    Had al 5 keer ofzo een test gedaan maar telkens was het hetzelfde: negatief en de dag erna de maandelijkse periode
    Ik wist echt niet wat denken, zeer blij maar ik bleef maar rondjes in huis lopen en de test wel 30 keer bekeken. Zeer blij was ik! Na de 2e test moest ik nog bijna 3u wachten neerdat men vriend terug kwam van zijn werk. Geloof me...het waren de langste uren van men leven maar tegelijk ook de korste, raar

Heb een nieuw symptoom, pijn aan men benen
    Buikpijn heb ik alleen als ik stilzit, alhoewel...buikpijn is het niet echt, het is een heerlijk gevoel, dan is pixelke goed aan het werk he :D

19. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    wauw super meid gefeliciteerd geniet van dit wonder liefs

20. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik heb net nog een test gedaan, de 4e :D
    deze test is van "clearblue"ik weet niet hoe betrouwbaar deze is maar er stond op dat ik tussende 2 a 3 weken zwanger ben. als deze klopt ben ik er echt snel bijgeweest :)

nog iemand ervaring met "clearblue" ?

verder ook "multi zwanger zijn" van etos gekocht en nog extra omega3, dan word pixelke een genieke he, extra slim hahaha :D

hmm ik heb nu al de neiging om een koptelefoon op men buik te leggen met michael jackson muziek :D:cool::D ook al heeft dat nog geen nut

Deel Deze Pagina