ik heb een vraagje. stel je bent onverwachts zwanger geraakt tijdens eisprong of zo en je wilt beginnen met de pil. dus met de eerste dag van de moet je beginnen dan. (ik heb 3 zwangerschappen achter de rug en de eerste 2 maanden kreeg ik mijn regels nog. maar niet zo veel als anders) maar ik was al 2 dagen overtijd en toen begon ik lichtjes te bloeden na sex gehad te hebben met vriend. heb dan de eerste pil genomen (yasmine). en toen is het bloeden weer gestopt een dag. en de dag later weer een beetje bloed verloren, weeral na sex. maar bleef de pil innemen. ik bloedde niet hevig en heb dat anders wel. en dit was zo 8 dagen lang (de ene dag bloeden en de andere dag weer niet.) en ik bloede eigenlijk pas echt als ik sex had met mijne vriend. ik heb de pil 3 weken ingenomen en dan kwam de stop week. dinsdags gestopt en op vrijdag een beetje beginnen bloeden. maar er zat veel doorschijnend wit slijm bij en geen klonters (dat ik anders wel heb). zaterdag ook een beetje bloed verloren en zondag waren ze gedaan. maar verloor nog een heel klein beetje, weeral bij sex. en voor de rest was het gewoon wit doorschijnend slijm. en toen waren ze weg. dus heb ze maar eigenlijk 2 dagen gehad. en ben dinsdag terug met de pil begonnen. het slijm is lang gebleven. en vandaag zo'n melkkleurig slijmsel in mijn slip. Het rare is wel, dat mijne buik een beetje opgezwollen is. en als ik gegeten heb is het nog erger. sommige vragen me of ik zwanger ben. en mijn borsten zijn een beetje gegroeid en zijn pijnlijker. ik moet veel plassen en dat is mijne vriend ook allemaal opgevallen. die bloedingen en de buik enzo. kan dat van de pil zijn of zou ik toch nog zwanger geraakt kunnen zijn voor ik de pil begonnen ben? en is dat erg als je de pil dan ingenomen hebt. wie kent dit of kan me helpen met mijn vraag? Of heeft nog iemand zo'n ervaring met de pil gehad?
Zou vanalles kunnen zijn. Ik weet wel dat als je met de pil slikt je dan ontpillingsverschijnselen kan krijgen die op zwangerschapsverschijnselen lijken, maar of dat ook zo is als je weer aan de pil gaat weet ik niet. Als je nadat je sex hebt gehad een beetje bloed kan dit zijn dat er een vaatje kapot is gegaan, wil dus niet meteen wat zeggen. Heb je al een testje gedaan? Dan weet je in ieder geval iets meer. Succes ermee, laat je nog wel weten hoe het afloopt? Wat een mooie kinderen trouwens! groetjes Hartje1