Hallo even een vraag. Ik heb afgelopen maandag licht positief getest met een kv 2 voor 5 euro test. Een niet heel donker streepje maar duidelijk zichtbaar. Gister was m'n nod en testte ik s ochtends nog vager als maandag. Ik ging er vanuit dat het dus fout zou gaan. Maar gister middag toch nog een cb test gedaan 's middags en die teste gelijk positief na een paar seconde.... Ik weer twijfelen zou het dan toch goed gaan. Maar vanochtend weer een kv test en nu was het streepje nog vager als de vorige keren. Ik zie m alleen als ik Hem in het licht hou. Het gaat dus niet zoals het zou moeten. Heeft iemand hier ervaring mee en wanneer zal mijn ongesteldheid op gang komen?en is dit dan een vmk of noem je dit weer anders in zo'n pril stadium?
Ik zou niet constant testen. Het is ergens logisch dat je steeds verschillende waarden van hcg in je lichaam hebt. De ene keer heb je al wat meer gedronken dan de andere keer. Ik zou dus ophouden met testen en ervanuit gaan dat je zwanger bent.
Of over een paar dagen nog eens testen! Meestal is het niet goed als de testen lichter worden. Heb je wel getest met ochtend urine?
Hoi. Ja de testen van Kruidvat zijn met ochtend urine gedaan. Die van cb juist met middag urine en die gaf als enige een duidelijke positieve test.
ik zou er even nog mee wachten inderdaad..anders maak je jezelf alleen maar gekker, geloof me ik ken het..en dan Als je wel ongesteld wordt is het toch wel een teleurstelling..dus mijn advies, wacht ff met testen hoe moeilijk ook..
Dat ga ik denk ik maar doen. Heb ook geen testen meer in huis dus maar even houden zo. En afwachten. Hoe moeilijk dat ook is..
Ik test met de kv2v5 in de middag altijd donkerder dan met ochtend urine. Ik zou een aantal dagen wachten en dan nog eens testen.
Sinds vanmiddag een klein beetje bloed verlies. Ga er dus vanuit dat ik ongesteld ga worden 😔.
Als ik heel eerlijk ben klinkt het allemaal niet positief. Toch hoop ik natuurlijk het beste voor je! Meid heel veel sterkte! Deze onzekerheid is vreselijk.