zwanger na miskraam??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xbecciiejj, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbecciiejj

xbecciiejj Nieuw lid

2 jan 2013
    4
    0
    0
    limburg
    hallo!

ik heb vorige week op 28-12 een miskraam gehad toen ik 6 weken en 1 dag zwanger was,
    heb ondertussen nog seks gehad en krijg weer gevoelige borsten, snel moe, en buikpijn.
    zo begon me vorige zwangerschap ook.

nu denk ik dat ik weer zwanger ben ma durf geen zwangerschapstest te doen omdat ik waarschijnlijk nog het hcg hormoon in me lichaam heb van de vorige zwangerschap.

heeft iemand hier ervaring mee?
    en wat zou ik nu kunnen doen

groetjes!

2. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Wat naar voor je..
    Maar als jij op 28e een mk hebt gehad kun je niet nu al opnieuw zwanger zijn...
    Succes en sterkte.

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Vervelend van die miskraam!

Als je 28/12 een miskraam hebt gehad, dan zou je nu nog niet zwanger kunnen zijn. Volgens mij zou je zelfs nog geen eisprong gehad kunnen hebben of dat zou wel heel erg snel zijn.

Je klachten kunnen nog van de miskraam komen, omdat je waarschijnlijk nog hcg in je lichaam hebt (dat duurt soms even voor dat weer nihil is) en je hierdoor dus nog kwaaltjes kan ervaren.

4. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Hi xbecciiejj,

Wat ontzettend vervelend van je miskraam. Ben je vervolgens gecurreteerd? Of heeft je lichaam alles zelf in gang gezet?

Het duurt altijd een tijdje eer het HCG uit je lichaam is. Ik denk dus dat je daarom missschien nog een beetje verschijnselen hebt.

Zwanger zijn lijkt mij erg onwaarschijnlijk :(.

Sterkte verder!

5. xbecciiejj

xbecciiejj Nieuw lid

2 jan 2013
    4
    0
    0
    limburg
    bedankt voor jullie reacties! ik ben niet gecurreteerd omdat alles al (schoon) was

Groetjes!

6. Kimmm25

Kimmm25 Niet meer actief

Ik heb 26/11 een miskraam gehad en zou pas 2 wkn er na een eisprong hebben dus je kunt nu niet zwanger zijn... Ik heb 4 wkn erna getest en mijn hcg was uit mijn lijf... Had nu wel een wat langere cyclus werd 10 dgn na nod ongesteld vandaag dus!

7. xbecciiejj

xbecciiejj Nieuw lid

2 jan 2013
    4
    0
    0
    limburg
    okee dankjewel voor jullie reacties!!
    het beste wat ik dus kan doen is om te kijken wanneer het hcg hormoon uit men lichaam is ??

8. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    ik heb zelf in 2009 een mk gehad, op 22 nov. was met 7 weken.

op 10 december had ik toen weer een eisprong en ik teste toen op 19 december weer positief !

maar ik denk niet dat je na 4 dagen alweer zwanger zou kunnen zijn ,

ps. heel veel sterkte !!

9. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik heb voor mijn vorige zwangerschap ook een miskraam gehad.... Die maand alleen 5 dagen na mk geklust die maand en had einde van die maand een positieve test, dat was nog geen maand na mijn mk.

Deel Deze Pagina