Ik weet dat hier waarschijnlijk al honderden onderwerpen over zijn geweest, maar alsnog, nu even een recentere.. Ik vind het geweldig dat ik zwanger ben, vandaag eindelijk weer een positieve test in mijn handen... Alleen die angst dat het nog fout gaat is er zo erg.. vorige keer was het rond de 5-6 weken fout gegaan.. zo vroeg.. Ik kan zo moeilijk denken dat het nu wel goed komt, ik wil heel graag gelukkig zijn, maar het is zo moeilijk om te denken dat ik dat een aantal maanden geleden ook was.. en toen ging het nog fout.. Vorige keer hadden we nog niemand verteld omdat het zo vroeg was.. nu twijfel ik het er aan om iemand wel eerder te vertellen.. de pijn was er wel toen het fout ging.. Er gaan honderd duizend dingen door mijn hoofd.. zucht.. ik wil gewoon eerst door deze week komen.. misschien dat ik voor met 6 weken een vroege echo vraag.. maar dat is alsnog 2 weken wachten.. ik heb het gevoel dat het een eeuwigheid is. Ik hoop dat de weken snel goed voorbij gaan..
De eerste weken duren altijd zo lang.. Hihi bij mij is de angst na 5 missed abortions (tussen de 11 en 17 weken) heel de zw niet meer overgegaan. Zelfs met de bevalling was ik bang dat het mis ging...was ook even spannend toen.. Mocht ik ooit nog een keer zwanger raken hoop ik dat ik er meer rust in krijg..en er van durf te genieten want dat heb ik niet gedaan. Dus mijn advies, als je door deze weken heen bent ga dan vollop genieten. Zwanger zijn is zo iets moois. Voor je het weet is de kleine geboren..
Ja vreselijk he! Zelf ook weer zwanger na 2 miskramen.. ookal heb ik een kloppend hartje gezien, ben er nog niet gerust op! Succes meid!
Gefeliciteerd! Bij mij duurde het heel lang voor ik die angst een beetje kwijt was, en zelfs toen vond ik het nog best spannend met een echo met 17 weken en 20 weken. Of je het vertelt of niet, ga op je gevoel af. Wij hadden het niet verteld bij zwschap na de missed abortion. Wel wist mijn moeder het heel snel omdat ik vrij vroeg een bloeding kreeg en zij toen net bij ons thuis was.
Ik ken het gevoel. Ik heb al twee miskramen gehad en nu opnieuw zwanger. Ik moet ook nog twee weken wachten tot de echo. Het lijkt als toen ik als 6 jarige op mijn verjaardag moest wachten. Leek ook een eeuwigheid Veel succes en ik hoop dat jullie een gezonde baby krijgt.
Als eerste van harte met je zwangerschap! Ik snap helemaal waar je door heen gaat! Hier vorig jaar maart een miskraam en in juni weer een positieve test. Ik heb alleen maar in angst gezeten , had het gevoel dat mijn keel dicht geknepen werd eerlijk waar wat een angst . Gelukkig had ik een super gyn die mij heel goed kon gerust stellen. Ik ging daar fluitend weg maar de volgende dag was ik weer onzeker bij wijze van . Dit heeft een behoorlijke tijd geduurd. Eerst zal het hartje kloppen ? Daarna naar die 12 weken toe leven .. vanaf 12 tot 15 ging het best redelijk haha daarna zorgen maken over 20 weken echo. Al voelde ik het kindje al heel erg goed. Daarna werd het ietsjes minder en begon ik echt te geloven dat er in het wiegje echt een kindje zou komen te liggen. Precies op de dag dat ik 37 weken was ben ik ingeleid vanwege hoge bloeddruk en ik baalde .. Super blij met mijn dochter maar baalde van mijzelf . Ik genot op het einde pas echt en ineens was het te laat om te genieten van de zwangerschap. Klinkt misschien heel stom hoor! Geniet echt doe het Voor je het weet is de zwangerschap voorbij , vertrouw op je lichaam! Dus zelfde advies als twoboys ( die ik trouwens heel veel succes wens) Knuffel!