Ik heb zaterdag 7 september een miskraam gehad, het begon 2 dagen daarvoor met oud bloedverlies. Dit werd steeds meer en roder. Vrijdags in de ochtend naar de VK geweest en inwendige echo gehad. Helaas, niets meer te zien. Ik was er kapot van. Zaterdags is het vruchtje eruit gekomen. Daarna wat stolsels kwijt geraakt en paar dagen licht ongi geweest. Vanaf woensdag 11 september geen bloedverlies meer gehad, best snel al zeg ik het zelf. Vanmiddag een echo bij de VK gehad en zag er van binnen helemaal mooi en schoon uit, en niets staat in de weg om niet zwanger te mogen worden. Dus groen licht. Nu ben ik zo benieuwd wanneer mijn cyclus weer op gang komt. Heb deze zo tussen de 33 - 35 dagen. Maar is het nou ook zo dat als je lichaam zichzelf zo snel hersteld na een MK dat je sneller weer zwanger kunt raken? Hoor graag jullie reacties!
Bij mij precies hetzelfde verhaal!!! Echt! Alleen 1 maand eerder! Ook dezelfde dagen, toeval. Ik heb best lang moeten wachten op mijn eerste cyclus, 42 dagen. Mijn ongesteldheid is nu net over en stiekem hoop ik dat het snel weer raak is! Maar wachten duurt echt lang he?! Succes en sterkte meid!
Dit vraag ik me ook wel af! Ik hoop ook dat mijn cyclus snel weer op gang komt. Heb nooit last gehad van ontpillen, en het was een miskraam van een heel prille zwangerschap, dus... Vanmorgen een zwangerschapstest gedaan en die geeft nog een heel licht streepje, vergelijkbaar met wanneer je enkele dagen voor NOD test. Hormonen zijn dus nog niet helemaal mijn lichaam uit, maar vloei ook nog wat (wel nagenoeg alleen oud bloed). Hoop dat ik snel weer een normale cyclus heb, en dat ik donderdag bij de controleecho ook groen licht krijg om er weer voor te gaan! Hopelijk bij jou ook snel weer raak, en dan blijvend, Me and!
Nou volgens mij is mijn cyclus helemaal op de hobbel! 13 augustus miskraam gehad en nu mog geen ongi of positieve test. Hmmmpf.
Na mijn eerste 2 miskramen was mijn cyclus direct weer volgens het boekje. Alleen na de curretage duurde het echt een hele tijd. Ik hoop dat het bij jullie ook snel weer zover is. Sterkte ermee!