tweede keer ongesteld in een maand?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kwebbels, 6 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

    kwebbels Niet meer actief

    Ik ben 27 juni ongesteld geworden na een cyclys van 38 dagen. Maandag was dat weer over. Maar nu ben ik gister wéér ongesteld geworden :( Kan dit door het ontpillen komen? Ik ben namelijk gestopt in mei. En moet ik dan gister de 1e dag van de cylcus nemen of gewoon toen ik de 27e ongesteld werd?
     
  2. kwebbels

    kwebbels Niet meer actief

    Niemand? :(:
     
  3. laupio

    laupio Bekend lid

    9 mei 2007
    604
    0
    16
    nee sorry ik heb geen idee, ik heb juist het tegenovergestelde, ik zit nu op dag 68 na de laatste ongie (laatste pilbloeding), enne nog steeds niks dus :(
     
  4. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    heb je veel bloedverlies?
    En echt rood?
     
  5. kwebbels

    kwebbels Niet meer actief

    Ja het is echt een ongesteldheidsbloedje, die vorige was echt bloed leek het wel. Dat stroomde er ook gewoon uit. :( Mijn vriend denkt misschien miskraam? Maar dan kan ik natuurlijk niet weer zo snel ongesteld worden natuurlijk. Ik weet niet wat ik er van moet denken en of ik dat me zorgen moet maken :( En vanaf welke ongesteldheid moet ik dan me cyclus rekenen? Van de tweede of de eerste?
     
  6. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    je hoort natuurlijk vaak dat je na het stoppen met de pil een onregelmatige cyclus hebt , en volgens mij behoort een korte cyclus daar ook toe ....
    wel balen zeg zulke korte cyclussen , die van mij zijn eerder te lang ;)

    L.sybje
     
  7. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ja ik heb het ook gehad, deze maand...werd ongi..en hoe!...na 5 dagen was het over..werd ik 2 dagen later "weer" ongi ...heeft ongeveer 1.5 dag geduurd...zal er allemaal wel bij horen..( ben 29 mei gestopt met de pil..nouja..werd ongesteld, en ben niet meer begonnen met een nieuwe strip),
    Ik was uitgegaan van de 29ste en een cyclus van 28 dagen...klopt eigenlijk niet helemaal want ik ben de 27 ste juni ongi geworden, dus toen van de 27ste met een cyclus van 28..ach..ik ga er geen studie van maken..ben allang blij dat ik ongi werd...en verder kan voor de volgende ronde...

    suc6 meis, en maar hopen dat het bij deze ene keer gebleven is....
     
  8. Winter

    Winter Actief lid

    5 dec 2006
    307
    0
    0
    Psychologie, Filmmuziek, Rusland
    Hey meis,

    Ik bloedde vaak ook twee maal per maand en was er vaak ongerust over.
    De gyn zei dat het tussentijdse bloedingen kon zijn en dat 1 van de twee bloedings perioden in die maanden je echte regels zijn, het andere niet.
    Om te weten of je je eisprong wel echt hebt in een maand zou ik ovulatietesten adviseren. Maar het kan wel nog zijn dat je lichaam nog zijn weg zoekt en er dus nog geen regelmaat is.

    Liefs Winter ***
     
  9. kwebbels

    kwebbels Niet meer actief

    Oke, bedankt voor de reacties! Mijn ongesteldheid is alweer over en heeft 3 dagen geduurd. Toch hou ik mijn eerste ongesteldheid aan omdat ik anders helemaal in de war raak :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina