Lieve dames, Sinds vrijdagochtend licht bruin verlies gehad, gistermiddag afspeaak gehad bij se gynaecoloog en met de beeb is alles in orde, hartactie gezien en gehoord, toen ik thuis kwam en ik naar het toilet ging had ik helderrood bloed verloren tot heden last van helderrood bloedverlies, mijn man zegt dat bij de inwendige echo de gyn waarschijnlijk iets geraakt heeft. Ik heb geen krampen gelukkig wel zijn mijn darmen door de war en ben ik aan de diarree :s, ik maak me zorgen omdat ik al 2 miskramen nu mee heb gemaakt waarvan 1 x lege vruchtzak en helaas andere miskraam bij 2 weken zwangerschap heel pril, dit is nu de eerste keer dat ik mn kleine frummel gezien heb gister op de echo en hoop dat alles goed blijft gaan.( zit in mijn 7e zwangerschaps week) Heeft iemand een soortgelijke ervaring? Graag hoor ik van jullie xx
Ik snap je zorgen en zou voor je gevoel even de vk bellen . Maar ik denk ook dat het komt door de echo . En als een vk het zegt stelt die je meer gerust als dat ik dat kan doen
Ik zou inderdaad ook even de verloskundige bellen. Alleen zij kunnen je antwoord geven op je vragen en je gerust stellen. Sterkte. Ik snap je angst heel goed. Sterkte meid, laat ons weten of alles goed is.