Plassen, plassen en nog eens plassen...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Iertje, 22 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    Hallo dames!

Ik ben het grotendeel actief op het subforum kinderwens
    Vanmiddag heb ik positief getest al was het heel licht en ik ben pas DPO 9 maar ik plas me een ongeluk!
    Hebben jullie hier ervaring mee ik kan elk uur wel een aantal keer naar het toilet.. Ik probeer realistisch te blijven want het is nog maar DPO 9

2. Zeepje3

Zeepje3 Niet meer actief

Misschien een domme vraag maar wat houdt DPO 9 in?

3. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Ik had het ook al heel vroeg! Op 12 dpo heb ik zelfs bij de huisarts urine ingeleverd omdat ik dacht dat ik een blaasontsteking zou krijgen vanwege het vele plassen. Toen de uitslag helemaal schoon was heb ik in de middag een zwangerschapstest gedaan en deze was positief!

4. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.830
    2.249
    113
    Haha ja, hier ook. Tot een week of 20. Nu is t stukken minder en slaap ik een nacht door maar begint de baby trampoline te springen op mn blaas. K moet wel nog steeds meer plassen dan voor mn zwangerschap hoor.

5. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Zeepje3 dpo is days past ovulation dus hoeveel dagen je na je eisprong zit ;)
    Ik heb het ook echt ontzettend erg.. zelf snachts 2 keer eruit omdat ik moet plassen... het is bij mij ook wel het enigste symtoom zowat dus ik mag nog in me handjes klappen. :p maar wel heel erg vervelend is het

6. Palmboompje

Palmboompje Actief lid

16 jan 2013
    364
    0
    16
    Had ik ook. Werd meteen ook wakker in de nacht om te plassen dus wist al voor de positieve test dat ik zwanger was. Helaas hele zwangerschap zo gebleven, plassen, plassen, plassen........

7. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Hier ook moet er soms 3 keer uit om te plassen, nu drink ik minder in de avond dan hoef ik er één keer uit fijn is dat haha

Deel Deze Pagina