Hier flink misselijk geweest. Gaat nu iets beter maar zodra ik moe wordt komt t weer opzetten. Achjah hoort erbij. Komende dinsdag combinatietest. Ben benieuwd.
He Roosje24..ik herken je nog van vorige maand toen ik een topic had geplaatst met 'gaat het nu weer mis?'. Ik was toen na een vroege miskraam gelijk weer zwanger alleen de testen liepen niet op en is het niet goed afgelopen. Ik herinner mij dat je toen wel mooie testen had en was 'verbaasd' om te lezen dat het bij jou ook niet goed is gegaan ! Maar kijk nou...je hebt weer een super mooie test in handen! Van harte gefeliciteerd ...en zal ik je wat zeggen? Vanochtend getest en ook hier weer zwanger!
Bedankt lieve dames weer Me87, spannend lieverd.. Hoop dat het snel voorbij is endst jegoede uitslagenbinnenkrijgt Destiny, ja idd nu weet ik het. Ja ik had idd oplopende testen toen maar alles ging in 1 keer. Zo bij jou is dat snel weer raak wat leuk zeg. Wanneer benje uitgerekend nu?
Tjonge dat moet een hele domper voor je geweest zijn als het zo in 1 keer ineens mis ging . Maar nu weer nieuwe hoop alhoewel het wel spannend is en blijft. Ja, ik ben dan ook erg verbaasd dat ik 3x achter elkaar zwanger ben (de allereerste zwangerschap kwam pas namelijk na 1,5 jaar toen we begonnen waren voor een eerste kindje). Nu waren we in mei begonnen en dus eerst 5 maanden niets en nu dit dus *shock*. Euhm nou ik weet dus niet precies meer hoe ver ik ben, maar als ik tel vanaf de bloeding zit ik vandaag op dag 31. Mijn cyclus voor de miskramen was gemiddeld 29/30 dagen. We zitten denk wel in de buurt qua uitgerekende datum ?
Ja had inderdaad ook eerste keer een miskraam meegemaakt. Ik voelde me wel goed gelijk ben ervoor gegaan weer en weer zwanger. Bij mijn dochter was ik de 3e ronde zwanger Spannend allemaal hoor. Ik bloedde 17 oktober. Heb 2 nov mijn eisprong gehad en Zit op dag 27 of 28.. Mijn nod is maandag 16 november .. Normaal is mijn cyclus 27-28 dagen maar deze maand waarschijnlijk 30. Als ze uitgaam van een 28 dagen cyclus ( de verloskundige) ben ik volgens hun 23 juli uitgerekend. Mijn eigen berekening is dan 25 juli Ik ben zelf op 17 juli jarig Wanneer was jouw bloeding begonnen? Kunnen we berekenen.
Vandaag ben ik officieel 8 weken (M"n banner loopt achter). En dat geeft wel een goed gevoel. Aanstaande dinsdag heb ik de eerste echo en dat is wel spannend. Verder gaat het wel goed. Veel last van kwalen. Ben super moe geweest. Dat is nu gelukkig over. Eind vorige week had ik die moeheid gecombineerd met enorme misselijkheid. Geen leuke combi. Maar begin deze week is de moeheid verdwenen. En alleen de misselijkheid over. En dat is dan zo'n enorme verbetering, dat je de misselijkheid op de koop toeneemt. Ik blijf je volgend hoor. Ga heel hard duimen dat het goed blijft gaan!!!
Wat fijn dat de vermoeidheid weg is maar misselijkheid blegh liever dat ook weg toch.. Maar hoort er ij allemaal. Hoor wie het zegt haha heb nooit last gehad van misselijkheid.. Spannend hoor eerste echoo. Ben benieuwd.. Jaa hoop ook op een plakbeebjeeeee
Mijn bloeding begon op 13 oktober. Mijn eisprong vermoedelijk rond 30 oktober (had daarvoor vruchtbaar slijm). gemiddelde cyclus 30 dagen Positieve test vandaag op 13 november