Zucht.... Afgelopen Zondag een positieve test in handen dus helemaal blij! 2 mnd terug een miskraam bij 5 weken, dus best wel spannend of t nu wel goed gaat. Wil ik gister gaan douchen, zie ik tot mn schrik dat ik wat slijm met vers bloed ben verloren Oh help denk ik! Voordat ik naar boven liep heb ik ook een keer geniest. Gelukkig lees je overal dat er een adertje kan springen door te niezen, dus mn hoop is daarop gevestigd. Vanmorgen geen bloedverlies meer alleen net vind ik een klein beetje bruinverlies. Vanmorgen een test gedaan en zo te zien is mn HCG sinds zondag opgelopen. Ben ook zo,n beetje de hele dag misselijk dus ergens vertrouw ik er wel op dat het goed zit.. Maar die onzekerheid he?? Iemand zoiets wel eens meegemaakt?? Hoop natuurlijk op allemaal geruststellende reacties maar besef ook wel dat het de andere kant op kan gaan. Mn miskraam 2 mnd terug begon met bruinverlies wat al vrij snel rood werd. Nu juist andersom.....
Sabrina sterkte, het kan inderdaad twee kanten op, maar klein beetje rood wat later bruin wordt klinkt positief. Hier een hematoom naast de vruchtzak en al bijna twee weken elke dag (soms hele hevige) bloedingen en de mijne doet het ook nog steeds! Ik duim voor je!
Ik sluit me aan bij frummels. Als het weer bruin wat is dat in principe wel een goed teken. Ook je testen lopen mooi op. Ik duim mee!
Bedankt voor jullie reacties. Gister nog 1 keertje beetje bruinverlies (echt heel weinig) en verder niets meer. Ga er nog niet van uit, maar vertrouw er wel iets meer op dat het goed zit.
Heb zojuist een nieuw bericht geplaatst maar was vergeten dat ik er al eerder 1 had geplaatst... Gister en vandaag weer wat bruinverlies. Gister eenmalig wat lichtbruin en vanmorgen wat donkerder bruin maar nu lijkt t weer even op zn retour. Pff... weer die onzekerheid. Killing!