Hi there, Ik ben op dit moment ontzettend aan het twijfelen of ik wel of niet zal testen. Ik heb eind januari mijn spiraaltje laten verwijderen en ben 1 keer ongesteld geweest. Als ik die datum aan zou houden ben ik nu 2 dagen over tijd maar ik kan natuurlijk nog helemaal niet zeggen of mijn cyclus regelmatig is. wat zouden jullie doen testen of inderdaad nog even wachten? grtz Ikke
testen met 2 dagen over tijd kan je dat zeker doen ik ben benieuwd en zeker als regelmatige cyclus hebt ik ben benieuwd <3
Ik zal nog even een weekje wachten, aangezien je niet weet of je cyclus regel of onregelmatig is.. Dus het kan nog komen.. Als je hier niet op kan wachten kan je natuurlijk altijd testen
OMG!!!!!! Een hele dikke vette streep!! ik kan het haast niet geloven de vorige keer heeft het een jaar geduurd. Ooooh ik ben zoooooooo blij!! en nu een leuke manier bedenken om het aan mijn man te vertellen
ooh wat goed een leuke manier om het aan je man te vertellen Haal al het ondergoed van je partner weg en vervang deze met luiers. Hij zal zijn ogen uitkijken als hij s morgens vroeg schoon ondergoed wilt pakken en dit aantreft, hahahahaha (lol)