Vanochtend getest en binnen 30 seconden zag ik een lijntje. Na 5 minuten leek het lijntje echter minder zichtbaar te zijn. Ik weet dat ik veel te vroeg ben met testen (5 dagen voor nod) maar ben super zenuwachtig omdat we volgende maand naar de gyneacoloog gaan omdat het zwanger worden nog niet is gelukt!
Zie nu dat de kwaliteit van de foto echt wat achteruit gaat. Op mijn eigen foto was het erg goed zichtbaar, nu toch echt stukken minder.
Foto's worden na het uploaden wat slechter van kwaliteit, misschien kan je een foto nemen met wat meer licht? Voor nu zie ik niks op je testje, maar dat zegt dus niet alles
Zal ik zo even doen! Weet ook niet of het streepje nu nog zichtbaar is. wat zou het kunnen betekenen als je eerst een streepje ziet die later dus stukken minder is?
Soms lijkt er een streepje te komen door de urine die er doorheen stroomt, dat streepje verplaats zich dan langzaam en verdwijnt dan weer. Als het streepje nu niet meer zichtbaar is. Zou ik gewoon morgen even weer testen. Succes!
Ja er stond echt een streepje, maar 5 minuten later was deze weg. Was volgens mij niet de urine die er doorliep.
Ik zie hem helaas niet. Heb ook nog niet eerder over wegtrekkende streepjes gelezen. Ga je morgen opnieuw testen? Succes in ieder geval, spannend!