Hallo, Ik heb 4 weken geleden een miskraam gehad was ongeveet 5 weken zwanger. Ze hadden na de miskraam een zwangerschapstest gedaan om te kijken of ik nog HCG in me lichaam had maar die was negatief. Afgelopen 3 dagen achter elkaar een test gedaan en het 2e streepje was zo licht bijna met het blote oog te zien onder het licht is het wel zichtbaar vind ik .. zit heel erg te twijfelen iemand hier ervaring mee? Groetjes
Kun je eens je test uploaden? Hoeveel dpo ben je nu? Met welke test heb je zelf getest? Kv is nl ontzettend gevoelig en kan wellicht nog oud hcg oppikken. De test in het zkh is waarschijnlijk niet zo gevoelig en zal daarom neg zijn. Het kan zijn dat je test nu reageert op: Oud hcg Eisprong Nieuwe zwangerschap Echter streepjes die niet oplopen is niet echt een goed teken denk ik. Of je moet heel erg pril zwanger zijn. Hoop iig dat ze snel gaan oplopen en dat je meer duidelijkheid krijgt.
Ik heb met kruidvat getest ze zijn in die 3 dagen niet echt opgelopen .. en ik ben onregelmatig ongesteld kan zo een maand overslaan dus is moeilijk te zeggen. Ik ga proberen om een goede foto te maken.
heb je na je miskraam wel duidelijke negatieve kruidvat test gehad? kan namelijk goed dt je weer zwanger bent. wonder boven wonder ben ik ook eerste ronde na mn mk zwanger. en dat terwijl ik over de 10 weken was en cytotec heb moeten gebruiken om het in gang te zetten (wegens dat het hartje na 10 weken gestopt was met kloppen)
Nee de gynaecoloog heeft de zwangerschaps test gedaan. Had sindsdien zelf geen test meer gedaan tot paar dagen geleden
denk dat je beste even contact op kan nemen met je gyneacoloog. want weet niet welke test zij gebruikt heeft. maar kruidvat schijnt een van de gevoeligste testen te zijn die er op de markt is wil je niet de moed in de grondboren, maar ik zou er wel rekening mee houden ik weet hoe moeilijk dat is als je graag wilt.
Ik zie hem wel, maar durf er echt geen uitspraak over te doen. Hij is iig erg licht. Hopelijk weet je snel meer.
Nee dat snap ik daarom twijfel ik ook zo erg .. ik laat volgende week anders even bloedprikken om te kijken hoeveel waarde de eventuele hcg in mijn lichaam is dan zou ik wel genoeg moeten weten denk ik en heb 8 augustus nog een gesprek bij de gyneacoloog en dan zal ik het er ook wel even over hebben. Bedankt voor jullie reactie
ja is idd heel erg licht maarja wat sumer93 al zei de wonderen zijn de wereld nog niet uit hihi hopen op een wonder en anders duimen dat het snel weer raak is !