Hey dames. Vandaag 26 weken zwanger en al een paar dagen last van irritante hoofdpijn en niets lijkt te werken. Iemand tips toevallig? Word er gek van.
Mogelijk te weinig gedronken in combinatie met het warme weer? Al paracetamol ingenomen? Anders voor de zekerheid je bloeddruk op laten meten?
Ik had dat bij mijn eerste ook ineens. Plots elke week wel 1 of 2 dagen geveld door migraine. Op aanraden van de verloskundige ben ik naar de fysio gegaan, die heeft gemasseerd, wat gemanipuleerd, oefeningen meegegeven en met een goeie week was ik er van af, heel de zwangerschap niet meer gehad. De fysio vertelde dat het kwam omdat alle banden in je lijf weker worden tijdens de zwangerschap, ook in je nek, en daardoor vaker hoofdpijn ontstaat.
Ik drink genoeg, heb paracetamol al op. Bloeddruk is normaal te laag, maar heb maandag controle zal het gelijk vragen. @MirW als mijn bloeddruk goed is dan zal ik daar meteen is voor gaan bellen. Zou zo fijn zijn als het weg is.
Heb je al geprobeerd om een warmtekussen/kruik in je nek te leggen. Door de warmte ontspannen je spieren eerder. Fysio is een aanrader even alles los laten maken en het dan zekwr bijhouden. Succes