Ruim 8 weken na curretage nog niet ongesteld

Discussie in 'Miskraam' gestart door Roetje08, 13 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Op 16 oktober heb ik een curretage gehad na een zwangerschap van 12 weken. Dat is nu 8 weken en 2 dagen geleden. 2,5 weken geleden had ik een nacontrole, en de baarmoeder zag er weer goed uit. Enkel veel grote eitjes zichtbaar in de eierstokken. Als ik rond kerst mijn menstruatie nog niet heb gekregen dan moet ik terugkomen. Ik was blij dat de echo goed was, want ik was bang voor verklevingen, maar nu lees ik dat je dat eigenlijk niet op een echo kan zien.. Nu ben ik er dus weer bang voor en twijfel om nu al terug te bellen naar de gynaecoloog. Het is toch niet normaal dat het al zo lang duurt?

2. Jennifer93

Jennifer93 Actief lid

3 okt 2013
    400
    209
    43
    Vrouw
    Moeder
    Het is redelijk normaal hoor..
    Bij mij duurde het ook wel zeker 8 weken maar ik ben altijd onregelmatig ongesteld en kan zo een half jaar niet ongesteld zijn..
    Maar je hoort meer verhalen waar het lang duurde, ik zou me er geen zorgen over maken iig..

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hier heeft t ooit bijna 3 maande geduurd. Balen dat je niet verder kunt he?

4. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Heb de gyn gebeld omdat ik nu toch al 2 weken menstruatiepijn heb zonder bloed. Moest bloed laten trekken om te weten waar ik in mijn cyclus zit. Als de hormoonwaardes afwijken zal ik medicatie krijgen om het op te wekken.
    Ja inderdaad, je kan het niet afsluiten zo..

Deel Deze Pagina