Heyhey, nou na aanleiding van mijn topic gister heb ik vandaag een early zwangerschapstest uitgevoerd van de action.. ik lijk hier heel licht iets op te zien. Word ik gek of zien jullie dit ook? alvast bedankt xoxo
Ik heb bij het doorlopen van deze testen wel vaker dat er een streepje te zien is, meestal verdwijnt hij dan zodra hij goed doorgelopen is. Is dit bij die van jou nu ook zo of is hij nog zichtbaar?
Hey bedankt voor je reactie! Het ziet er nog steeds hetzelfde uit en we zijn toch al wel bijna 20min verder. Dit is een foto van op een afstandje!
Net een sensitest gedaan, ook weer heel lichtjes zichtbaar. Met het blote oog beter dan op foto denk ik..
Ik zie zo niks, probeer is van dichtbij te maken kwaliteit gaat hier ook achteruit dus op een afstandje zie je dan helemaal niks
Bedankt voor je reactie, sorry het is idd niet zo duidelijk. Krijg het sowieso niet goed op foto maar heb m'n best gedaan
Begrijp je wel de foto's zijn echt *** kwaliteit geworden wou dat ik het je beter kon laten zien. Maar toch bedankt voor je reactie! Die van de action blijft het duidelijkst
Heb ook last van -sorry- heel lichtgele afscheiding en misselijkheid met vlagen. Mijn tepels zijn ook extra gevoelig
Ik zie helaas niets op de foto's maar dat zegt niet dat ze er niet kunnen zijn. Inderdaad wat gezegd is als er wat zit zal hij over 2 dagen duidelijker zijn. Spannend
Als dit door zwangerschap zou komen zou je een mooie positieve test hebben. Gevoelige tepels had ik ook als ik bijna ongesteld werd. Ik zeg negatief, gezien je 12 dpo bent acht ik de kans erg klein dat je zwanger bent.
Ik zie helaas niets. Als de kwalen die je omschrijft van een zwangerschap komen zou het lijntje duidelijker zijn denk ik. Maar goed je kunt indd over 2 dagen weer testen? Wanneer is je NOD?
Heb me toen gecorrigeerd dat ik het eigenlijk helemaal niet goed wist.. stond erbij ergens in mijn ander topic waar je ook op reageerde! Ik moet de 21e normaal mijn menstruatie krijgen dus denk dat ik niet 12dpo kan zijn nu, sinds ik gestopt ben met de pil sinds de 6e...
Ik zie niks. Er moet na het stoppen mef de pil eerst nog een eitje gaan groeien (die dingen liggen niet standaard al volgroeid klaar hoor). Dat duurt vaak gemiddeld 14 dagen en dan duurt het vaak nog een dag of 9 voordag hcg zichtbaar is op een test Je kan dus onmogelijk 8 dagen na het stoppen met de pil al zwanger zijn. Tenzij je al veel eerder gesjoemeld hebt met de pil, dan zou het kunnen, maar dan nog zie ik niks op je teat.
Wanneer had je diarree en op welk moment in de pilstrip? Dan weet je al een beetje vanaf wanneer er (heel misschien!) iets had kunnen springen. Mijn oudste kind is gekomen door het vergeten van slechts 1 pil op exact het ‘goede’ moment (helemaal niet goed natuurlijk, was 19,5 en mijn leven stond echt even op zijn kop). Volgens de verloskundige kwam het uiteindelijk extreem weinig voor dat je zwanger raakt door diarree of het vergeten vd pil. Braken en medicijngebruik zijn grotere risico’s. Op je test zie ik niets.