Kan het niet geloven, ben zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door riannebeijer, 25 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riannebeijer

3 mrt 2008
    37
    0
    0
    hoi allemaal

Ik kan het nog niet helemaal geloven, maar na drie maanden is het dan al raak ben zwanger.
    Het is nog een beetje onwerkelijk, maar de test zei echt positief, ben zo blij.
    Hoop dat het allemaal goed mag gaan.
    Tot nu toe voel ik me nog niet anders dan anders. (gelukkig niet misselijk).
    Nog niet, misschien kan het nog komen.
    Ik wens ieder ander die deze maand zwanger is geworden ook veel succes en iedereen die het al was natuurlijk ook.

Groetjes, Rianne

2. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Gefelciteerd meid! En geniet er maar lekker van!

Knuffels,

3. Els van Aalst

13 mei 2008
    33
    0
    0
    Ik ben nu 6 weken zwanger en kan het nog steeds niet geloven.
    Heb nergens last van sinds gister een beetje pijnlijke borsten vooral als ik s avons mijn bh uit doe.
    Ben alleen super bang, na een miskraam in feb.
    We hadden voornemens om op vakantie te gaan naar Turkije maar na een gesprek met mijn gynaecoloog hebben we maar besloten om niet te gaan ivm inenten etc.
    Maar door mijn gynaecoloog ben ik alleen maar onzekerder geworden.
    Ze had het over als het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou zijn,of als er geen kindje zou zitten bah!
    Ik ben al zo onzeker en dan kan dit er ook wel bij.
    Nou bedoelde ze waarschijnlijk dat als dit in het buitenland gebeurt je daar beter niet kan zijn maar toch.
    Ik heb met 5 weken een echo gehad en er was toen nog niks te zien,dat was normaal zei ze , maar zo twijfel je toch!
    2juni heb ik weer een echo, ben nu al op van de zenuwen.
    Twijfel met alles aan mezelf!gr Els

4. riannebeijer

3 mrt 2008
    37
    0
    0
    @Els

Kan me voorstellen dat als je een miskraam hebt gehad, dat je dan erg onzeker wordt en het is niet aardig van de geanacoloog, dat ze al dit soort dingen heeft gezegd, een miskraam kan voorkomen en alshet maar een keer is gebeurt is dat geen reden om te zeggen dat dat de volgende keer ook zal gebeuren.
    Voor mij is dit mijn eerste zwangerschap, kan het echt nog nauwelijks geloven en voel me ok niet veel anders en tuurlijk ben ik een beetje onzeker over dat het mis zou kunnen gaan en dat het realistisch is om eraan te denken.
    Aan de andere kant hou ik me vast aan het feit dat de kans op een miskraam maar 10 tot 15% is.
    De kans dat het goed gaat is veel groter.
    Ik hoop dat ik je met dit berichtje een beetje op kan vrolijken, het komt vast allemaal goed.
    Veel succes.

Dikke kus,

Rianne

5. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Van harte gefelciteerd Rianne
    @els jij ook van harte en probeer een beetje te ontspannen het is zeker spannend.

6. wolly

wolly Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan.

Liefs wolly :)

7. ellensunshine

18 mrt 2008
    37
    0
    0
    Hallo Rianne en alle anderen,

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een apart gevoel is dat toch. Vooral het moment dat je voor het eerst ziet dat er 2 streepjes zijn. Bijna niet te geloven! Ik wens je ook heel veel plezier en geluk. Hoop voor ons dat alles goed mag gaan. Ben hier en daar ook wel wat onzeker na mijn miskraam in maart, maar toch overheerst de blijdschap!

Liefs Ellen

8. sarai

sarai Actief lid

8 mei 2007
    308
    0
    0
    student/moeder van 2 kids
    velp
    van harte gefeliciteerd :D

9. Gusam

Gusam Niet meer actief

gefeliciteerd

xxx gusam

10. Els van Aalst

13 mei 2008
    33
    0
    0
    Ik ga proberen te genieten, bedankt!
    We wachten de echo volgende week wel af, zal moeten!

11. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Gefeliciteerd en geniet ervan :D

Deel Deze Pagina