Hoi dames, Ik eet voor mijn gevoel veel, maar kom maar weinig aan (tot nu toe 3,6 kilo) geen probleem! Heb alleen savonds vaak honger en ben op zoek naar wat lekkere en gezonde snacks (niet met komkommer of appel aankomen, want daar krijg ik alleen maar meer honger van!) Ik eet tot nu toe: Smorgens: optimel+vruchtensap+2 bruine boterhammen Tussendoor appel en kruidkoek Lunch: optimel en twee boterhammen Tussendoor: 2 boterhammen en 2 kiwi's Avondeten: wisselend maar goed vol opgeschept Tussendoor: bakje vla soms met muesli (maar daar word ik niet vol van)
2 broodjes frikadel maar dat bedoel je denk ik niet met gezonde snack he hihi ik zet gerust om half 10 s avonds nog de frietenketel aan.
Ik eet vrij weinig, geen behoefte eraan eigenlijk. Voldouwen werkt niet want dat werkt bij mij juist tegen. Probeer smorgens wel te eten zodat me maag i.v.m zuur normaal kan opstarten, smiddags vergeet ik het vaak of eet een paar broodjes, savonds me bord eten met groente en vanavond dan lekker nasi met kroepoek (zoals me dochter zegt kroekroek ). Na etentijd eigenlijk niks meer
Dat bedoel ik inderdaad niet, maar krijg er wel honger van! Heb ik even mazzel dat we geen frituurpan meer hebben
Chippie, nootje, fruit, ontbijtkoek, beschuitje aardbei, beschuitje hagelslag, kwark met verse aardbeien, stukje kaas/worst
Hier 34 weken zwanger en (vr)eetbuien vallen gelukkig mee. Ik eet sowieso 3 stuks fruit, vooral kersen zijn favoriet! Van die melba-toastjes eet ik ook graag savonds. Wil ook nog weleens kaas snaaien of plakjes beleg, mmmm. Gisteravond wel een vreetbui trouwens, toen maar 2 eieren gekookt en daarna snel naar bed voor ik nog meer naar binnen zou stoppen, haha! Oja, en laatst een halve zak nibb-itt weggekaant, heeeeerlijk! Snachts heb ik eigenlijk amper honger, soms als ik heel slecht slaap wil ik er nog weleens uit gaan met een rammelende maag. Dan eet ik biskwie en drink ik een ijskoude beker melk! Jummie!
Het liefste eet ik 's avonds laat nog 1 of 2 cheeseburgers Maar meestal probeer ik het bij wat crackers met kaas, een stukje chocola of een waterijsje te houden.
Hmm s nachts eruit voor een ijskoud glas melk heeeeeeeerlijk Even ontopic voor de lekkere trek kun je evt ook peperkoek met boter en daar dan hagelslag op doen ook super lekker.
tijdens mijn eerste zwangerschap at ik gezond, fruit groente en weinig snoep of junkfood.. Maar nu heb ik elke dag trek in patat en chips, mars, ijs, kaassoufle, pizza hmmmmmmmm Overdag hou ik het denk ik aardig gezond, bruine boterhammen en karnemelk of ranja .. vruchten yoghurt met muesli en dan lekker warm eten. En dan avonds mag ik een beetje zondigen.. geen patat en die heerlijke dingen. gewoon een koekje een ijsje of chipies
Haha, bij mijn vorige zwangerschap, maar ook bij deze zwangerschap een verslaving voor beschuit met muisjes! Elke avond gaan er nog 2 a 3 beschuiten met muisjes in..
Ik heb ook steeds enorm zin in ongezonde dingen, gelukkig zijn we geen echte snoeperds dus er is meestal niet echt iets heel slechts in huis. Mijn man probeert me een beetje te helpen met gezond eten dus die zet me dan 's avonds een appel of een banaantje voor, lekker makkelijk!