ook wij hebben in aug 2012 een miskraam gehad,en tot onze verbazing,nu weer zwanger........... en we zijn super blij
Van harte gefeliciteerd!!! Spannend hoor...ik kan me voorstellen hoe je je voelt...Het onbezorgde zul je niet hebben bij deze zwangerschap, zeker niet in het begin. Hopelijk kun je zo snel mogelijk gaan genieten!! Ook ik heb een MA (11 wkn) gehad in juni 2012. Ik ben helaas nog niet weer zwanger geraakt. Ik klus genoeg in mijn vruchtbare periode (ovutesten en temp), ik leef en eet gezond, ik drink (bijna) geen alcohol, rook niet, slik vitamines en foliumzuur. Hebben jullie nog tips wat ik nog meer zou kunnen doen?? Misschien dat jullie na je MA iets zijn gaan doen/gebruiken, waardoor het toen is gelukt?? Misschien zit het allemaal tussen mijn oren, maar wil zo graag dat ik er alles aan wil doen! Xx
Hoi Loesje, ik denk niet dat er echt tips zijn. Ik ben net weer zwanger na een, miskraam in april. Soms gaat t snel, soms niet. Ik was er van overtuigd dat t deze maand niet was gelukt en toen was het dus wel raak. Men zegt dat dat helpt een 'break nemen' . Succes!
er zijn idd geen tips helaas,voor ons was het ook een verrassing,moet zeggen ik was er niet meer mee bezig,ook omdat ik zoiets had van pfffffffff die ene keer was denk wel me laatste keer geweest ivm me leeftijd,ben net 40 geworden,maar toch weer zwanger en super blij
Pff, heb vandaag echt zo'n twijfeldag. Gisterochtend en zaterdag echt supermoe, dus ik dacht da's vast van de zwangerschap. Gistermiddag en tot nu helemaal niets. Geen weeig gevoel, niet moe, geen gespannen borsten. En nou had ik dat volgens mij bij mijn dochter ook niet (al weer 4 jaar geleden dus weet het niet meer precies) maar nu twijfel ik enorm door die MA in april. Straks is het weer mis. Het hoeft niet natuurlijk, dat weet ik (logisch gezien weet ik dat ik onzinnig bezig ben, en dat ik er toch niets tegen kan doen en en en ...). Zucht.
Ook hier zwanger na twee miskramen/missed abortions (weet het verschil niet zo goed). Kan toeval zijn natuurlijk, uiteindelijk weet je nooit waardoor het ineens wel lukt, maar dit was voor mij de eerste ronde dat ik tarwekiemolie had geslikt. Ook rondom innestelling heb ik veel granaatappelsap gedronken. Of het daardoor is gekomen? Geen idee. Maar ik ben blij met het resultaat in ieder geval Nu op naar die eerste echo!
Dag dames, Ik heb in augustus een miskraam gehad, bij de echo kwamen we erachter dat het hartje nooit was gaan kloppen... Nu zijn we tot ons geluk alweer zwanger! Ik ben erg blij dat dit in ieder geval weer gelukt is, was wel bang dat het nooit meer zou lukken. Gelukkig hebben we al een geweldige dochter, maar een tweede is toch echt een diepe wens. Ik merk dat het begin van deze zwangerschap anders voelt dan de andere keren, we gaan er toch minder onbevangen in dan eerst. Ik hou me nog in tot de eerste echo. Die mogen we met acht weken in het ziekenhuis laten maken, wat we wel fijn vinden omdat dit toch een stuk minder lang wachten is. Wat jullie schrijven is dus zó herkenbaar! Ik lees een tijdje mee en hoop goed nieuws te kunnen delen We hebben goede hoop, maar vinden ook o-zo spannend!!