Hallo allemaal, Even voorstellen in het 'zwanger zijn' forum. Ik ben Eva en de tweede (eerste echte) ronde na mijn missed abortion en twee curettages weer zwanger. Heel blij, maar ook eng (gaat het deze keer wel goed?!). Volgens mijn eigen berekening ben ik 28 mei uitgerekend. Zijn er meer meiden in mei uitgerekend? En weet iemand waar je je toe kan voegen aan de bevallingslijst?
85Eva Gefeliciteerd!! Spannend he, ik hoop voor je op een plakbeeb. Hier vanmorgen ook getest (2e ronde na mk) en er is een licht streepje dus hier ook spannend
Dank je wel Durf alleen nog niet zo blij te zijn, hoop dit weekend op een wat duidelijker test. Maar goed, dit is vast een goed begin.
Hai 85Eva, Gefeliciteerd!! We zitten een beetje in het zelfde schuitje. Ik heb ook net weer positief getest en ben in mei van dit jaar gecurreteerd. ( 1 maal) Heel spannend dus! JIj was toch ook degene die het oproepje had geplaatst wie er uit 1985 kwam? Heel veel geluk en plezier met je zwangerschap! Liefs, Liset
Heb je wel op je NOD positief getest? Of een vroege test? Tsja, het blijft spannend. En zo frustrerend soms dat je zo weinig invloed hebt. Het enige wat je kan doen is afwachten en geduld hebben. Ik hoop voor je dat je dit weekeind een duidelijke test hebt!
Hoi Liset, Spannend hè.. Het verbaasd me toch hoeveel jonge vrouwen (neem even aan dat de 25 voor je leeftijd staat) er een miskraam krijgen. Dat heb ik nooit geweten voor ik zelf zwanger werd. Ik hoop voor jou ook dat deze zwangerschap goed mag verlopen!