Hoi 85eva, Van harte gefeliciteerd. Ik begrijp je onzekerheid erg goed. Ik heb 2 keer een miskraam achter elkaar gehad: in december en in mei, dan raak je al het vertrouwen in je lijf kwijt. Gelukkig hebben we een gezonde dochter van 2. En uit onderzoeken is niets uitgekomen, dus ws. is het toch domweg pech geweest. Nu weet ik sinds een week dat ik weer zwanger ben. Maar bij elk buikpijntje ben ik bang dat het weer mis gaat. Nog 2 weken wachten op eerste vroege echo. Ik duim voor jou, duim jij voor mij? Liefs tante29
Gefeliciteerd! Hoop dat het deze keer allemaal goed gaat! Ik ben 22 mei uitgerekend (gerekend vanaf mijn NOD iig)!
Hey, wat leuk! Ik 28 mei volgens mijn eigen berekening! Wanneer heb je je eerste echo? Lees/schrijf je ook mee bij de mei-mama's?
Erg spannend, ik ken het gevoel. Ik heb ook in mei een MA gehad en toen ook gecuretteerd. Ik ben nu weer zwanger (13 weken bijna) maar kan nog steeds niet helemaal genieten. Dat onbevangene van de eerste zwangerschap is weg en zal nooit meer terugkomen. Ik probeer wel zoveel mogelijk te genieten en dat lukt ook aardig nu ik al zo ver ben, maar ik hou een stukje reserve... Ik hoop voor je dat deze x goed gaat, vast wel probeer er zoveel mogelijk van te genieten (zeg ik, haha!) Op naar een mooie echo!!
Dank je wel allemaal. We houden moed. Ik troost me met de volgende gedachte: ik heb een gezond lijf en de kans dat het goed gaat is het grootst. Liefs tante29
Tsja, ben ook een stuk nuchterder dan de vorige keer. Maar dat vind ik op zich niet zo erg; 9mndn is een lange tijd. Vorige keer was ik door het dolle heen en wilde het liefst gister nog alles geregeld hebben. Nu ben ik een stuk relaxter. Ik hoop dat alles goed blijft gaan bij je!
Vraagje: komen jullie na een aantal miskramen straks als je weer zwanger bent bij een gynaecoloog of gewoon weer bij de verloskundige? LIefs tante
Ik gewoon naar de vk. Heb me daar zelf weer aangemeld toen ik wist dat ik zwanger was en daarna m'n dokter pas ingelicht. Maar ik heb 'maar' een miskraam gehad. Hoop voor je dat het deze keer goed mag gaan!