ik knap gewoon! moet t vertellen ik ben zwanger ik wou eigenlijk wachten met vertellen maar als ik het hier kwijt kan hoop ik het verder vol te houden om niets te zeggen. bij mijn vorige zwangerschap ging het helaas mis met 11 weken. hoop dat deze kleine wel mag spelen met zijn/haar grote broer dikke knuff.voor alle zwangeren voor iedereen die druk aan het klussen is succes liefs kristy
Van harte gefeliciteerd met deze zwangerschap en ik duim absoluut met je mee op een broertje of zusje voor grote broer.
iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties en de lieve woorden half mei zal ik mijn VK pas bellen voor een afspraak. hoop met 8 weken een kloppend hartje te zien. heb ook via marktplaats een angelsound gekocht zodat ik er straks wat geruster in ben liefs kristy
Gefeliciteerd, en veel rust toegewenst. Ik weet hoe het voelt, zwanger zijn na een miskraam. Wij lopen gelijk op, leuk.
vanochtend weer een test gedaan, moest gewoon kan het niet geloven dat het zo snel na mijn mk alweer raak is heb toch maar de vk gebeld,mag 1 juni komen voor een echo. hoop dan een kloppend hartje te zien [-o<