Ik heb het ook wel een beetje maar probeer me niet gek te laten maken! Maar is wel echt heel moeilijk
ow jee ik zie dat ik dit topic helemaal gemist heb...kreeg er geen meldingen meer van binnen, terwijl het wel aanstaat! moet nog het één en ander teruglezen zometeen. @Buko wat vervelend dat ze jouw echo een dag later hebben gezet! Echt niet leuk, en gek ook zo zonder overleg....jammer! Leek me wel gezellig allebei dezelfde dag ;D @Yviev supermooi zo dat kastje als commode! Wij hebben de babykamer toen via marktplaats geregeld. Was maar 200 euro kwijt voor alles en zelf even opnieuw geverfd. Niemand die het is opgemerkt en ben er nog steeds erg blij mee! Voor welke wagen heb je gekozen? Ik heb een Joolz Geo2 vorig jaar gekocht. Hier kan ik ook een tweede bak inzetten straks. Voor beide kids. Echt ideaal en komt nu helemaal handig uit. Het was toevallig dat deze dat had, want daarom had ik hem toen niet gekozen haha. Wat betreft de misselijkheid...ik ben dus in mijn vorige zwangerschap tot ruim 30 weken elke dag misselijk geweest en minstens 1x per dag spugen. Ik vond het vreselijk (maar echt , je bent het na verloop van tijd weer vergeten). Het enige wat voor mij hielp (op wat medicatie na van de huisarts) was toch echt zorgen dat je telkens kleine beetje eet en zorgt dat je maag continu iets heeft. Ik zat veel druiven te eten , daarnaast was ik veel aan werk wat een goede afleiding was. Op zich snap ik de fruitella wel, die zijn soms ook wat zurig en sommige zwangere dames houden juist van extra zuur eten als ze zwanger zijn. Had ik in ieder geval wel!
Hier komt MvM ook vanmiddag langs! Het komt vast goed met dat streepje! Ik heb mijn test van mijn vorige zwangerschap nog in de kast liggen haha
@Druffia de bugaboo fox. Dat was de enige die er voor ons echt tussenuit sprong qua rijgedrag. Al het overige viel voor ons onder de zelfde noemer. En dat terwijl ik altijd gezegd heb 'ik koop geen bugaboo!' Spannend meiden MvM! Komt helemaal goed!! Hier gister aan mn schoonmoeder gevraagd of ze in mn witte paardrijbroek voor de wedstrijden wat elastiek wil zetten. Gaat nu net nog dicht maar over 3 weken echt niet meer!
haha @Yviev dat ga je nog veel vaker tegenkomen! Dingen waarbij je eerst nee zegt en later toch doet of aanschaft haha. Ik had via via een oude kinderwagen gekregen, waarvan ik in het begin dacht, dit moet kunnen. Maar uiteindelijk toen de kleine er was, kwam ik erachter dat veringen het niet meer goed werkten. En de wandelingen werden niet meer prettig voor hem. Wij hadden voor de Joolz gekozen, omdat ik pas na 3 maanden voor een nieuwe kinderwagen ging en ons kindje echt lang was. Deze had toen de langste bak xD Verder had ik mij er heel eerlijk niet in verdiept. Mag je tijdens je zwangerschap gewoon blijven paardrijden? Of zijn daar ook ongeschreven regels voor?
Mag gewoon hoor. Het is meer je eigen gevoel. De een stopt direct en de ander rijdt door totdat ze er niet meer opkomt of je lichamelijk last krijgt. Ik behoor tot de laatste groep haha! Wil wel gewoon dicht bij mezelf blijven. Er veranderd al genoeg! En mijn hobby maakt daar een groot deel van uit
Leuk dat je paard rijdt @Yviev ! Ik kom ook echt uit een paardengezin, al rijden we nu allemaal niet meer. Maar blijft toch altijd een beetje kriebelen. Veel plezier met MvM straks @Druffia ! Echt goed dat je weer meedoet. Ik heb nog even gekeken, maar van week 8 t/m 11 zitten wij in het huis van mijn ouders om op hun dieren te passen, en dan mis je meteen zo’n stuk.. ik laat het maar zo. Wij hebben trouwens ook de Joolz Geo2! Toevallig Ben er super blij mee. Twijfel nog of we hem als duowagen zullen gebruiken. Ik denk dat ik de baby heel veel zal gaan dragen en dan kan dochter in de wagen. Of baby in de bak en dochter lopend mee voor kleine stukjes? Ik heb net chocolade paaseitjes weg zitten werken en die zijn helemaal niet lekker gevallen.. zuuuur
Deze week al drie mensen gehad die vroegen; “zijn jullie al weer bezig met ivf?” - Ehm, nee. We hopen volgende maand weer een poging te mogen doen
Nou....hmmm....ze zijn geweest....Ik vond het toch bijzonder. Eigenlijk is er een overschot, dus je hoeft maar voor 4 dagen te plassen en door een zomerstop kan ik sowieso maar 5 weken meedoen. Het voelde wel een beetje als...Oké waarom doe ik nu eigenlijk mee? Wel weer een mooie test, maar dat wist ik na gisteren natuurlijk al ;D
Gelukkig alles goed Ik hoef ook maar 4 flessen per week en maar tot 24-6 ivm de zomervakantie. Een fotootje van mijn test
Nou de onzekerheid slaat hier ook alweer toe Gelukkig disndag echo, maar oh oh wat kan jezelf gek maken