wat dat betreft zou het heerlijk zijn als straks het moment komt dat je de kleine gewoon gaat voelen in je buik. Geeft dan al een heel stuk meer rust!
Ooh, dat snap ik zo! Denk dat ik me daar ook wel op kan voorbereiden. Wanneer hebben jullie nu uiteindelijk een afspraak bij de verloskundige gemaakt? Ik denk dat ik wacht tot de echo. Wil namelijk zeker weten dat ik niet bij de gynaecoloog onder controle moet blijven. Heb een paar andere kwaaltjes (niet ernstig, soms vervelend) waarvan ik niet weet of ze indicatie zijn voor gynaecoloog of niet. Ook lullig als je wel al een afspraak hebt gemaakt bij de verloskundige. Ben alleen bang dat die afspraak dan weer zoveel naar achteren schuift als je pas zo laat een afspraak maakt?
Heel eerlijk; ik zou lekker die afspraak bij de vk maken. Hij is eventueel zo afgezegd toch, en zonde als er straks geen ruimte meer is om een afspraak in te plannen.
Ik mocht kiezen en heb voor ziekenhuis gekozen! Vind ik zelf fijner.. dus misschien krijg je gewoon de keuze...
Toch de stoute schoenen aangetrokken en verloskundige gebeld en een afspraak kunnen regelen op onze vrije vrijdag 24 mei. Kan altijd nog afbellen als dat nodig mocht zijn! Dus hopelijk 16 mei een echo en dan 24 mei alweer
O wat heerlijk die echo's achter elkaar! Ik had bij 7+2, 10+1 en straks pretecho met 14+2. Duurt lang!!!
Hmh.. gisteravond toch wel behoorlijk last van mijn buik gehad. Trekken, steken en kon er slecht van slapen. Ik twijfel een beetje of dat normaal is? Ik heb nogal een hoge pijngrens dus ik vind het lastig om in te schatten of dit 'erg' genoeg is om even het ziekenhuis te contacten? Ze hebben wel aangegeven dat toen ik de testuitslag doorbelde dat ik moest bellen bij bloedingen of buikpijn. Maar wat valt onder buikpijn? En wat is in deze fase van een zwangerschap normaal?
Lastig he! Wanneer bel je en is het te gek. Geen bloedverlies?? Buikpijn is wel normaal en die steken kunnen best je banden zijn!
Ik heb uiteindelijk besloten om toch het ziekenhuis te bellen. Gemene buikpijn met steken. Ze wilden graag dat ik gelijk zou komen. Dus om 8.15 uur naar het ziekenhuis gereden, mijn vriend van zijn werk gehaald en heen gereden. Hartslag van ik weet niet hoeveel en tig grijze haren rijker, maaaar... Alles was goed! Een echo gehad, hartje zien knipperen en alles zag er goed uit voor mijn termijn, die werd gezet op 6 weken 3 dagen, met uitgerekende datum van 30-12-2019. Zooo bijzonder om te zien! Volgende week donderdag nog een keertje heen! Ze willen die afspraak toch graag door laten gaan, omdat er dan nog beter iets te zien is. Prima, ik kijk graag nog een keertje! Man wat een opluchting dit!
Oh wat fijn! Wat goed dat je gebeld hebt! Heel mooi dat je een kloppend hartje hebt gezien! Nu duurt het wachten wat minder lang naar volgende week! Ik heb ook vaker buikpijn en steken en als ik lang heb gezeten zijn mijn bekken stijf. Ik hoop niet dat dit erger word!
Oh wat fijn!! Maar wat zul je even een stress hebben gehad. Hopelijk kun je nu wat meer gaan ontspannen.
Het is voornamelijk dat de pijn nu wat beter te dragen is omdat je weet dat het goed zit. Ze dachten zelf misschien richting een BBZ, maar dat is gelukkig niet zo. Oh, ik geloof dat ik in één keer op een roze wolk terecht ben gekomen
Morgen om half 12 heb ik een echo. Vanmorgen erg geschrokken want ben twee stolsels verloren en bloed nu nog licht. Helemaal uit het niets. Ben erg verdrietig en bang dat het over is nu...Toch voelde alles tot vanmorgen toe zo ontzettend goed, zag dit niet aankomen. Bij mijn zoontje heb ik ook rond deze tijd gebloed, ook toen met stolsels. Toen had ik veel meer pijn , nu heb ik dat niet. Ik hoop dat ik nog zwanger ben, maar de uren strijken vandaag maar langzaam voorbij... ik hou rekening ermee dat het een miskraam is.