Wij gaan lekker naar Portugal! Een hele leuk plek vooral voor mijn zoontje.. Ohja zwart is mooi! Wij hebben een camel kleur, die moet alleen nog grondig schoongemaakt worden. Het is zo leuk om er mee bezig te zijn hè
Ohh wat een heerlijk vooruitzicht @Zwero Jaloers Ik vind Portugal zo’n fijn vakantieland. Heel veel plezier alvast!
@Yviev super leuk om er zo mee bezig te zijn he. Ik ben meteen heel nieuwsgierig wat voor werk jullie doen
Ja, dat soort dingen vind ik dan weer lastig te delen hier. Iedereen staat er nog steeds achter om geen whatsapp groep te beginnen?
Heb vandaag weer een goede echo gehad! Kloppend hartje en precies op groei! Nu drie weken wachten op de volgende echo!
Wie mee wil doen aan de Whatsapp groep mag mij wel een privé bericht sturen. Dan maak ik vanavond wel een groep aan! Hier provincie Groningen.
Ik laat de app even aan me voorbij gaan danes. Zit gevoelsmatig toch nog in een andere fase van mijn zwangerschap dan jullie, en zit nu al te veel op mn mob..
We schelen maar een kleine week he? Maar je bent altijd welkom als je toch mee wilt doen! Stuur me dan een PB en dan voeg ik je gelijk toe. Tot nu toe heb ik ook alleen het nummer van Zwero, dus heel hard gaat het niet
Ik kom net op een werk, zegt mijn collega.. pff jij ziet er moe uit. Voelen jullie je ook nog steeds zo moe? Om 6.00 uur opstaan is echt bijna niet te doen
@Zwero wat geweldig dat je een mooie echo hebt gehad!!! Ben heel blij voor je! Hopelijk nu lekker verder genieten! Nou @Luna87 echt wel hoor! Pffff en wij hebben ook nog een spook hier in huis van , inmiddels net 1 jaar, die nog geen nacht doorslaapt....ik ben keikapot! Kijk zo uit naar het weekend....dan is mijn man weer vrij en dan kan ik alles voor 2 dagen iets meer aan hem overlaten. En dan denk ik....oooh over 7 maanden komt er nog een klein spookje bij en dan hoop ik toch echt dat ons zoontje tegen die tijd wel wil doorslapen haha. Want dan gaan we gewoon weer opnieuw verder :')
Wij hebben vandaag weer een goede echo gehad! Met wederom een knipperend hartje De dokter was erg tevreden en geeft ons nu 95-97% kans op een goede zwangerschap. We mogen weg uit het ziekenhuis en naar de verloskundige! Daar hebben we vrijdag de 24e een intake.
Hier vandaag voor het eerst een kloppend hartje gehoord ♡♡♡ Was zo bang en onzeker maar was helemaal niet nodig!