Echo op ware grootte haha ze had niet ingezoomd voor het printen. Echt zo onherkenbaar wat de betreft.
Hebben jullie dat ook? Dat het gewoon super tof is dat je je kindje vanaf echt het prille begin hebt gezien. Ik kan later zeggen: ik ken je al sinds je een follikel was!
Jaaa, ik dacht ik maak een lijstje met het kindje als een bolletje celletjes en daarna dan met alle echo's! Lijkt me best leuk!
Vandaag bij de verloskundige geweest! Alles was goed, hartje knipperde en kindje bewoog al! We hebben 17 juni de officiële termijnecho. Voorlopige uitgerekende datum is 31-12-2019. Helemaal blij!
Jeeej fantastisch zeg!! Leuke vk? Ik heb inmiddels ook al 3 echo’s gehad en ukkie doet het super Jeetje @JosjeM en @Kiki11111981 jullie hebben er ook echt veel in geïnvesteerd zeg. Ondanks onze icsi voel ik me dan zo’n mega mazzelaar dat het relatief zo eenvoudig is gegaan..
@Luna87 super goed zeg! Je maakt het wel spannend met de feestdagen dus haha. Ik heb over 2 weken de echo en ben dan 8+2, de allerlaatste bij de gynaecoloog.
Lieve dames, ik heb een vraagje. Ik ben echt nog een leek wat dat betreft haha. Hebben jullie je al aangemeld bij de verloskundige? Of wachten jullie tot de gynaecoloog groen licht geeft dat het kan, na de eerste echo. Of hoe werkt het?
Ha Josje, het beleid in mijn ziekenhuis zowel in Maastricht als Veldhoven is dat je zelf mag kiezen of je onder begeleiding van het ziekenhuis blijft of onder de begeleiding van een verloskundige. Dit kreeg ik na de eerste goede echo te horen! Dus daarna zou je eventueel kunnen aanmelden!
Ik heb na het telefoontje aan het zkh voor mijn eerste echo, meteen de vk gebeld voor de intake. Vond het fijn om die afspraak direct te maken ivm eventuele drukte. En ik was gewoon super blij dat het überhaupt kón haha. Tm 12 weken sta ik dus eigenlijk onder dubbele controle, daarna helemaal over naar de vk.
Mijn verloskundige vond het ook heel fijn dat ik gelijk belde om afspraken in te plannen...ze gaf aan dat ik ook niet had moeten afwachten tot de ziekenhuisecho met aanmelden...
Hier hetzelfde Heb na de eerste echo de afspraak ingepland omdat januari nogal snel vol liep met cliënten daar. Dus wou wel een plekje hebben. Als ik 8+2 ben nog een echo bij de gynaecoloog en dan als ik rond de 10 weken ben de termijnecho bij de verloskundige.
Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik me dinsdag ga aanmelden bij de verloskundige, dan is MvM geweest en wil ik de laatste clearblue digitaal doen, in de hoop dat deze 3+ gaat aangeven.
Kunnen we de tijd niet even doorspoelen tot 6 juni 15:10? Vreselijk dit wachten! Wil gewoon weten hoe het daarbinnen gaat.
Ja echt erg! Ik heb uiteindelijk de echo ook gewoon naar voren gezet. Hij stond op maandag gepland en heb hem naar voren gezet naar vrijdag zodat ik niet nog een weekend moest wachten.
Haha ja ik heb uiteindelijk een gewoon echo bureau gezocht voor een vroege echo, daar kon het 5 dagen eerder dan in het ziekenhuis. Was het me helemaal waard