@SD90 fijn om te horen dat nr 1 in ieder geval een zeer goede kans heeft @JosjeM top zeg! Ik heb ook wel zin in de termijnecho, de ergste angst is wat afgezakt. Maar nog wel zenuwachtig! Pas om 16:00, anders moest mijn man teveel uren opnemen.
Spannend, ik ben heel erg benieuwd naar je echo morgen. Plaats je even een foto? Altijd leuk om te zien! Wel jammer dat het pas om 16:00 uur is!
Alles uitstekend! Actief kindje, zeer krachtige snelle hartslag Termijn hetzelfde als de gyn 2 week terug berekende dus termijnecho geslaagd! 14-1-2020, klopt ook precies met de eisprong dus helemaal goed! Kan ik nu over 5 week de geslachtsecho inplannen hihi
Beetje onscherp maar dat is mijn schuld. Uk lag wat schuin dus heel mooi lukte het niet. Gelukkig wel filmpje gemaakt waarin we uk zagen zwaaien (al bewoog kindje super fanatiek vlak voor het filmen haha en bleef bij zwaaien toen mam ging filmen )
Yep! Maar dat is een pretecho. T is gebeurd met de 3 vergoede medische indicatie echo's haha 20 weken weer. Ik hoop wel dat de pretecho praktijken niet allemaal dicht zijn, zit al wel in basisschool vakantie tijd zo 20 juli
In onze familie worden alleen jongens geboren haha, dus wij zeggen jongen. Wel hilarisch, zoon verkondigd tegen iedereen 'ik krijg een zusje! Maar dat weten wij nog niet zeker'
Ja foto bijgevoegd, zie je alleen geen geslacht op! Nee had er geen gevoel over! Alleen iedereen zei een meisje! En de nub zei ook al een meisje dus ergens wist ik wel dat het een meisje zou zijn!
Leuk is dat! Mijn zoontje wilde echt een broertje. Hij was mee naar de echo, was even onder de indruk toen hij te horen kreeg dat hij een zusje krijgt..