Wat een mooie echofoto, @Zwero! Echt gek dat ze zo snel al perfecte minimensjes zijn ❤ Proficiat met je dochtertje!
@Zwero wat bijzonder dat je al met 14 week zo'n profiel ziet! Was geslacht makkelijk te vinden? Echoscopiste heeft idd vakantie als ik 15 week ben dus ze had wel plek als ik 14 week ben. Of ik ga naar een andere praktijk, vind het ook wel jammer om de echo in dezelfde week te hebben als ik ook voor het eerst bij de verloskundige het hartje ga luisteren
Ja bijzonder hè! Ik had ook mijn twijfels bij 14 weken! Maar ze lag dus met haar billen naar beneden, hoofd omhoog. Ze kon het dus eerst niet goed zien. Even staan springen en wiebelen en uiteindelijk kon ze het goed in beeld brengen. Ik zei nog: 100%? Maar ze was overtuigd. Hun echo apparaat is wel heel duidelijk! In ziekenhuis is de kwaliteit gek genoeg wel minder!
Dankjewel! Super he! Ben jij een beetje bijgekomen na afgelopen woensdag? Wanneer heb je weer een echo?
Echt super idd! Goh, 't is dubbel... Bekomen van het idee dat het er mogelijks twee kunnen zijn, dat wel. Maar serieus gestresseerd/angstig bij het idee dat ik er misschien (weer) eentje zal verliezen... Donderdagochend heb ik een afspraak. Ik hoop dat ik dan toch een beetje meer duidelijkheid zal hebben.
Ja dat is wel zo, ziekenhuis is ook gericht op andere zaken (vandaar ook mijn niet ingezoomde eerste echo foto van een stip haha). Nou fijn om te weten
Nou dat hoop ik ook voor je! En ik kan mij goed voorstellen dat je angst heel hoog is! Dan duren de dagen ook echt lang! Hoe voel je verder?
De tijd gaat idd enorm traag nu. Zwaar aan het aftellen! Vriendlief moet werken dit weekend, dus zit de hele tijd alleen thuis, en dat werkt het piekeren jammergenoeg wel wat in de hand. Ik voel me op zich niet anders dan de afgelopen weken, nog steeds hondsmoe. Begin ook misselijker te worden dus mijn lijf geeft alleszins niet aan dat er iets mis aan het gaan zou kunnen zijn. Nuja, gyn gaf aan dat het kon dat ik zelf helemaal niks zou merken als nummer 2 het niet haalt. Je lichaam kan dat absorberen ofzo. Toch maar vreemd allemaal.
Wat een stressvolle situatie @SD90 Ik zou willen dat ik de tijd vooruit kon spoelen voor je! Die onzekerheid is killing. Dikke knuffel voor jou ♡
Jullie zijn lief, dames! Ach, we gaan het zien hé. Ik ben al mega dankbaar als ik 1 gezonde baby mag krijgen hoor. Maar eenmaal je die 2 hartjes hoort kloppen, ben je wel verkocht natuurlijk. Terwijl ik vroeger altijd gruwelde bij het idee van een tweeling...
Wow , ik heb even terug gelezen want dit had ik gemist. Wat zal je in spanning zitten nu. Een tweeling!!! Ik hoop zoooo dat alles goed mag zijn als je weer een echo hebt. Wat een verhaal! Sterkte!!!
Zwanger na mmm (eind 2019/begin 2020 uitgerekend) ♥ Yviev: 30 jaar, 1e kindje, ICSI 1.1, 27-11-2019 ♥ Zwero: 35 jaar, 2e kindje, ICSI 2.0, 18-12-2019 ♥ Luna87: 32 jaar, 1e kindje, ICSI 1.0, 31-12-2019 ♥ Druffia: 32 jaar, 2e kindje, ICSI 2.1, 03-01-2020 ♥ Buko: 31 jaar, 2e kindje, ICSI 1.3 (??), 06-01-2020 ♥ GroeneBomen: 34 jaar, 2e kindje, OI1, 14-01-2020 ♥ JosjeM: 27 jaar, 1e kindje, ICSI 2.0, 23-01-2020 ♥ SD90: 29 jaar, 1e kindje, IVF/ICSI 1.1, 05-02-2020 Afspraken en echo's - 25 juni intake vk JosjeM - 27 juni extra medische echo (13.3) Luna87 - 28 juni echo JosjeM - 1 juli 20 weken echo Yviev - 2 juli controle vk Yviev - 4 juli controle gyn Zwero - 5 juli eerste bijeenkomst centering pregnancy Luna87 - 5 juli termijnecho JosjeM - 17 juli pretecho JosjeM - 22 juli controle vk Zwero - 31 juli 20 weken echo Zwero - 16 augustus controle gyn Zwero - 20 september controle vk en groeiecho Zwero ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door.
Hoe is hèt met iedereen? Bij iedereen beginnen de weken al best op te schieten! Ik ga al richting de 15 weken!!! Zien jullie ook zo op tegen het warme weer
Oh, ik heb weer eens geen meldingen gehad! @SD90 Ik zou zo graag voor je willen dat het donderdag is! Ik ben nog steeds voor je aan het duimen! Soms als ik ga zitten of liggen is het net alsof er in mijn buik iets in de verdrukking komt. Doet niet echt zeer. Maar voelt alsof er iets groot en hards in zit. Hebben jullie dat ook? Zo groot kan mijn baarmoeder nog niet zijn toch?
Lief, meid! Nog iets langer dan 3 dagen en het is zover... Begint in te korten. Geen idee of het echt je baarmoeder is die je voelt, maar ik las ergens dat de bm bij 7 weken zwangerschap al zo groot is als een baseball, dus kan wel goed geloven dat je zoiets gewaar wordt nu je bijna 13 weken bent (en je bm dus al weer heel wat groter) hoor. @Zwero Vandaag een kakdag gehad. Hoofdpijn, darmen van slag. Voel me niet zo lekker... Ik steek het op die stomme warmte