Beide kindjes doen het nog steeds goed. Twee stevige hartslagjes en twee bewegende baby's gezien! Vruchtzakje van nummer 2 lijkt deze keer mooi gegroeid, kindje heeft meer ruimte. Baby 1 is gemeten op 9+2 en baby 2 op 8+5. Dus het verschil blijft wel, maar niks dramatisch. Voor nu haal ik even opgelucht adem. Ook een usb met foto's meegekregen dus ik moet thuis nog ff kijken straks
Jep... Blij dat het maar zo kort is. Wordt nog afkicken van al die echo's Goed wel. Moe, wat meer misselijk de laatste tijd en bepaalde dingen kan ik écht niet meer ruiken, laat staan opeten, haha. Maar ik klaag niet! Nog enkele fotootjes! Foto van baby 2 is niet zo duidelijk, maar aan de foto v beide vruchtzakken samen zie je wel dat vruchtzakje echt wel goed gegroeid is tov vorige keer. (Heb vorige er ook nog maar es bijgegooid, hehe)
Je ziet idd wel dat hij gegroeid is! Wat een rollercoaster zit je in zeg! Hoop dat je wel wat rust kan ervaren!
Die rust is momenteel echt nog ver te zoeken... opluchting, dat wel. Ik verlang vooral naar het moment waarop de gyn zegt: oké, nu ben ik er gerust in voor beiden. Hopelijk de 15de!
Wat fijn @SD90 dat het nog steeds met beide goed gaat en dat baby 2 wat meer ruimte lijkt te krijgen! Hopelijk gaan de komende 2 weken snel! Hier was alles goed! Bijna 10 cm, hartje klopte mooi en we weten inmiddels wat het wordt hou het nog even geheim ivm eventuele meelezers uit onze privé wereld!
Ohh wat fijn nieuws! Ik hoopte zo met je mee dat je tweede baby’tje het ook zou halen. Gelukkig! Heel blij voor jou!
Hee meiden, op een of andere manier ben ik dit topic helemaal uit het oog verloren.. Hoe is het met iedereen? Ik zie al een super mooie echo van een tweeling zwangerschap voorbij komen die een hele spannende start heeft gehad. Fijn dat alles goed is nu zeg!
Hè buko, wat leuk dat je nog eens reageert . Jij schiet ook alweer op! Voel je goed? Hoe is het met jou onzekerheden?