Fijn ook @GroeneBomen dat de echo verder weer goed was...kun je toch iets geruster verder genieten. Ik ga morgenmiddag voor een herkansing van het geslacht. Heel benieuwd, pas half 5 aan de beurt. Mijn man kan niet mee, dus ga zelf ook niet meekijken en laat het op een briefje schrijven. Hopelijk is het geslacht nu wel zichtbaar!
@SD90 ik had nog niet gereageerd op het feit dat er sowieso al weet dat er een jongetje is. haha wel leuk, dan heb je over een tijdje gewoon nog een keer een leuk moment dat je weet wat het geslacht is! Dubbel genieten. En wat fijn dat alles er goed uit ziet zover! Ik heb het zwaar met het hele punctie gebeuren. Vanmorgen toch maar het ziekenhuis gebeld en overlegd. Ik mag 6 augustus al komen en dan gaan ze kijken of de punctie dan lukt. Door het gesprek wat wij hebben gehad dinsdag, heeft mijn man het idee dat er helemaal niks meer aan de hand is , dit in tegenstelling tot het gesprek wat wij donderdag hebben gehad. Ik vind het zo'n lastige....hoe dus iemand iets brengt of welke feiten jou verteld worden, is zo belangrijk voor de beeldvorming die jij krijgt en geeft gevolg aan welke belangrijke keuzes en stappen je gaat maken of basis van die informatie. Dit wist ik natuurlijk al wel dat het zo in elkaar zit, maar hier toch weer goed bewust van geraakt. Ik merk gewoon dat ik er nog steeds niet beter om slaap en er elke dag zoveel mee bezig ben. Vannacht ook 2 uur lang om wakker gelegen. Gelukkig staat mijn man achter mij om het eerder te doen. Hij vond het alleen praktisch niet handig ivm zijn werk, omdat de 20 weken echo nu op een andere dag komt te staan dan de punctie.... Tsjah....euh....mannen....ik wil gewoon graag eerder weer kunnen slapen. Bij de verloskundige heb ik nog nagevraagd of een 3de NIPT niet mogelijk is op de één of andere manier. Maar die kapt dat af en zegt dat resultaat er niet anders om zal zijn. Had nog uitgezocht om naar België te gaan en het daar af te nemen. Maar het is gewoon te ver rijden en familie is nu op vakantie ivm oppas. Het is gewoon niet haalbaar voor mij. Het is maar goed dat ik over 2 weken meer duidelijkheid krijg, want de gedachten zitten mij allemaal maar in de weg. Sorry voor mijn hele boek, moest even mijn verhaal kwijt
Oh het is zo begrijpelijk! Je wilt gewoon weten of je kindje gezond is en dan duurt wachten gewoon mega lang! Niet te doen! Ik kan mij heel goed voorstellen dat je er niet van slaapt. Het is zo stressvol. Het is goed dat je naar de mogelijkheden kijkt. Ik hoop voor jou dat de tijd een beetje snel gaat
@Druffia Ik kan heel goed geloven dat je er enorm mee bezig bent, ik zou in zo'n situatie ook amper slapen denk ik... Super begrijpelijk dus dat je op zoek gaat naar opties of de punctie wilt vervroegen. Ik hoop echt heel erg dat alle stress voor niks blijkt en je kindje gewoon gezond is. Heel dikke knuffel, ik duim!!
Bedankt voor jullie lieve woorden!! Zonet de echo gehad, op een briefje laten schrijven en net met mn man de envelop open gemaakt. Het is een.....jongen!!!!
@Druffia ik hoop dat deze blauwe wolk je vannacht ook een betere nacht geeft Snap dat je geen oog dicht doet ik duim keihard dat het over 2 week wel lukt en een goede uitslag geeft.
9 augustus! Maar zaterdag hebben we ook een pretecho omdat mijn schoonvader en broertje van mijn vriend ook de kleine eens wilden zien bewegen op echo haha. Dus wie weet kan de echoscopiste al een gokje wagen. Moet zeggen dat ik ook echt super nieuwsgierig ben!
@Druffia super leuk!!!! Maar wat een achtbaan voor jullie heen en weer geslingerd tussen hoop en wanhoop. We gaan met zn allen heel hard duimen dat jullie mooie kereltje gewoon heerlijk gezond mag zijn! Knuffel voor jou ♡
@Druffia Ik denk dat je gevoelens heel logisch zijn! Ik duim super hard voor jullie! Wel heel leuk om het geslacht al te weten he? Hebben jullie al veel gekocht voor de baby? Wij zelf nog helemaal niks, op spulletjes voor de babykamer na. Verf, vloer, gordijnen, meubels etc. We proberen het een beetje in delen te doen, anders vind ik het zo onoverzichtelijk worden