Wij zijn zwanger geworden via icsi in de natuurlijke cyclus, dus zonder hyperstimulatie. Dit houdt in dat ik een punctie heb gehad van 1 eitje. Die normaal gesproken ook gesprongen zou zijn in mijn cyclus. En ondersteuning van maar een klein beetje hormonen om dit ene eitje te ondersteunen en de punctie te kunnen plannen. Het leek mij fijn om dit eerst te proberen zonder de grote hoeveelheid hormonen. En dat is dus gelukt! Dit traject is alleen mogelijk in het UMCG, maar dat is voor ons sowieso het ziekenhuis dat het dichtste bij is.
Oh wauw, wat bijzonder! En wat fantastisch dat het ook gelukt is. Het 'probleem' was bij jullie dus heel duidelijk de bevruchting?
Ja, omdat mijn vriend erg weinig goede zaadjes heeft (vcm laatste keer 0,06). Dat probleem is opgelost door de bevruchting buiten mijn buik te doen en hoppa, het is gelijk gelukt
Fijn zeg! Je zal wel opgelucht zijn. ik ben echt zo bang voor morgen! De onzekerheid is slopend. Steeds denkend aan of er überhaupt iets zit en als er iets zit of het wel gegroeid is en of er een hartje klopt. Ben wel vaker misselijk maar vraag mij dan of ik het mij inbeeld.. pffff
Zwanger na mmm (eind 2019/begin 2020 uitgerekend) ❤ Yviev: 30 jaar, 1e kindje, ICSI 1.1, 27-11-2019 ❤ Zwero: 35 jaar, 2e kindje, ICSI 2.0, 8-12-2019 ❤ Luna87: 32 jaar, 1e kindje, ICSI 1.0, 31-12-2019 ❤ Druffia: 32 jaar, 2e kindje, ICSI 2.1, 03-01-2020 ❤ Buko: 31 jaar, 2e kindje, ICSI 1.3 (??), 06-01-2020 Afspraken en echo's - 2 mei termijnecho Yviev - 3 mei eerste echo Zwero - 7 mei MvM Luna87 - 16 mei intake verloskundige Yviev - 16 mei eerste echo Luna87 - 21 mei eerste echo Druffia - 21 mei eerste echo Buko - 23 mei 7wkn 3D echo Buko - 31 mei intake vk Buko - 6 juni 9wkn 3D echo Buko - 20 juni 11wkn 3D echo Buko ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door.
Zwanger na mmm (eind 2019/begin 2020 uitgerekend) ❤ Yviev: 30 jaar, 1e kindje, ICSI 1.1, 27-11-2019 ❤ Zwero: 35 jaar, 2e kindje, ICSI 2.0, 8-12-2019 ❤ Luna87: 32 jaar, 1e kindje, ICSI 1.0, 31-12-2019 ❤ Druffia: 32 jaar, 2e kindje, ICSI 2.1, 03-01-2020 ❤ Buko: 31 jaar, 2e kindje, ICSI 1.3 (??), 06-01-2020 Afspraken en echo's - 3 mei eerste echo Zwero - 7 mei MvM Luna87 - 16 mei intake verloskundige Yviev - 16 mei eerste echo Luna87 - 21 mei eerste echo Druffia - 21 mei eerste echo Buko - 23 mei 7wkn 3D echo Buko - 31 mei intake vk Buko - 31 mei geslachtsbepaling Yviev - 6 juni 9wkn 3D echo Buko - 20 juni 11wkn 3D echo Buko ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door.
Ben ontzettend moe en af en toe last van mijn buik, maar het wisselt heel erg! Gelukkig niet meer zo lang aftellen...
Brrr, dat is al vroeg! Mijn geur is alweer giga aan het versterken. Vind alles stinken; paprika, peper, feta. Collega’s
Ooh @Zwero spannend hoor! Hopelijk kun je morgen genieten van een prachtig mini mensje op de echo. Nu ik de echo van @Yviev zie, dan verwondert het mij zo enorm dat je met deze korte tijd al gewoon een mini mensje in je lijf hebt zitten! Ik drink gelukkig geen koffie hihi, dus daar hoef ik mij niet druk om te maken. De echo krijg ik trouwens bij 7+4 met een 5 daagse cryo. Ik zit nu toch te twijfelen om mij toch niet ook bij de VK alvast aan te melden. Toch wel handig met de planning om alvast wat afspraken vast te hebben staan. Op dit moment heb ik sinds gister last van maagzuur, in de verte voel ik mij af en toe misselijk en ben echt gigantisch moe. Ik voel mij in ieder geval wel zwanger nu. Net nog een clearblue gedaan en die geeft 2-3 aan en mijn kv test knalt er nu ook uit. Dus ik heb nog oploop gehad deze week! Heb nog 1 clear blue liggen , dus denk dat ik die volgende week vrijdag nog doe en dan hoop ik een 3+ te zien.
Oh en @Druffia wat betreft de vk; ik vond het inderdaad ook fijn om een “makkelijke” datum te kunnen kiezen waarop bijv mijn vriend mee kan etc. Nu zijn de agenda’s nog redelijk leeg. En het kan maar staan
ja lekker he! Oploop begon traag, maar ik heb nog een documentje gevonden met de oploop van mijn testen van mijn zoontje. In mijn hoofd dacht ik dat deze sneller en eerder opliepen. Maar eigenlijk komt de oploop overeen met de vorige keer. Alleen liep het de vorige keer sneller op, omdat mijn zoontje een terugplaatsing was op dag 3. Deze is teruggeplaatst op dag 5 en als ik deze testen vergelijk met die van mijn zoontje twee dagen later dan komt het ook overeen. (snap je m nog :') ) Ik moet eerlijk toegeven , ik weet dat het alle kanten nog op kan gaan, maar heel stiekem voel ik wel een bepaalde rust dat dit wel eens goed kan zitten.
Ik snap ‘m nog idd. Maar dat je heel diep vanbinnen voelt dat het waarschijnlijk goed zit voelt zo fijn. Ik geloof wel dat je intuïtief zoiets aanvoelt.. Lekker van genieten!