Is dat raar? Ik ben nu 17,5 week zwanger en voel me de laatste weken super goed. Sterker nog ik voel me eigenlijk niet anders dan voor mijn zwangerschap. 2 weken geleden heb ik nog een goede geslachtsbepalingsecho gehad. Maar toch.. het kindje voel ik nog niet echt (misschien voel ik hem wel, maar dan herken ik het nog niet echt of dan denk ik wat te voelen, maar twijfel ik weer of het het kindje is of dat ik trek heb of dat het gewoon door het autorijden komt dat het lijkt of er wat in mijn buik trilt enzovoort). Ik ben zo opgelucht als ik volgende week weer het hartje hoor bij de vk.
Fijn toch! Lekker van genieten! Heb me ook altijd goed gevoeld tijdens de zwangerschappen! Een zwangerschap is uiteraard super bijzonder, maar het is een fabeltje dat je je anders moet voelen of kwaaltjes moet hebben hoor... De een heeft ze wel, de ander niet, en weer een ander denkt ze te hebben maar had ze misschien ook wel gehad als diegene niet zwanger was geweest
Ik voel ook niks, voel me ook super goed. En voel de beebs ook nog niet! Is echt niks om je zorgen over te maken! En ik ben 17.3 weken nu. Wees juist blij dat je je zo goed voelt!
Ik ben ook blij hoor! En ik wordt nu ook wel dikker.. Maar ik had gewoon gehoopt dat ik na een goede 12 weken echo minder onzeker zou worden.
Sowieso nemen de klachten na de 12 weken vaak af, als je last van kwalen hebt gehad. Zit helemaal goed meid, niet te druk maken! Geniet er lekker van! Ik was de eerste weken best wel onzeker, omdat ik geen kwalen had. Nu ben ik super blij dat ik ze niet heb!