Hoe gaat het met iedereen vandaag? Hier vandaag 5+5 woehoe! Nog 1 week tot de echo. Man wat duurt het nog lang. Vraagje, hoe gaan jullie om met de misselijkheid? Het is er nu continue. Behalve gisteren verder niet overgegeven. Ik heb zegmaar steeds het idee dat ik iets moet eten, misselijk omdat je te lang niet gegeten hebt-gevoel. Maar ik eet en drink wel gewoon. Alleen smaakt het me niet, eet ook wat minder en daarna heb ik nog steeds datzelfde gevoel. Blijven eten steeds (kleine beetjes, cracker, fruit) of gewoon accepteren en zoveel mogelijk normale patroon aanhouden omdat het toch niet lijkt uit te maken? Wil zegmaar ook niet aankomen doordat ik de hele dag wil eten. Ben trouwens sinds de tp (laatste keer wegen) al een ruime 2kg afgevallen onbewust en ik denk eerlijk gezegd in de laatste 1-1,5 week.
Ik zou gewoon telkens wat kleine dingen eten. Bij mijn vorige zwangerschap had ik precies dat inderdaad en wel telkens een kaakje of crackertje gepakt. In totaal 17kg aangekomen maar is er ook heel snel weer afgegaan (zonder bv) en je ziet echt niet dat er een kind is uitgekomen dus zou me dr niet zo druk om maken!
@Gliss ieuw! ik ben zelf nu ook grotendeels beroerd. Echt misselijk is het niet, maar wel enorm weeïg op de maag. Ik moet idd op tijd eten, tot nu toe gaat het prima met 3x per dag eten en tussendoor eventueel fruit. Ik ben vorige keer 6 kilo aangekomen, omdat ik alleen nog maar ongezond eten wegkreeg, patat, dat soort dingen. Bij mij helpt ook vooral de hele dag door blijven drinken. Als ik niet genoeg drink heb ik er meer last van en ook als ik erg moe ben, of een drukke dag heb en niet rustig kan opstaan. Overigens heb ik er tijdens het sporten dan weer geen last van, misschien omdat ik dan steeds een paar slokjes water drink Wat trouwens bij lichte misselijkheid ook kan helpen zijn de reisziekte pilletjes met Meclozine (suprimal). Die mogen gewoon tijdens de zwangerschap en kunnen dus verlichting geven! Zijn gewoon te koop bij de drogist.
Hier nog 9 dagen tot de echo trouwens!!! Oh en ik heb ook wel iets meer last van kwaaltjes nu. Moe ook!!! Maar wat gaat de tijd langzaaaaaaaaam
Hier gelukkig nog niet misselijk. Vorige keer kwam dat pas na 6 weken. Dan heb ik nog een paar dagen Wel regelmatig hoofdpijn, moe en vreselijk opgeblazen savonds. Lig elke avond met mn ogen dicht op de bank terwijl ik normaal echt niet slaap op de bank
Ik heb serieus nergens last van haha. Heb wel veel eet zin in slechte dingen haha oeps Alleen Ik slaap wel slecht, maar dat heb ik altijd al gedaan Ik had bij m'n vorige zwangerschappen wel misselijkheid maar ik moest gewoon de hele dag blijven eten. Dan had ik nergens last van
Had net een webcamconsult met de arts over hoe het traject was verlopen Toen vertelde ze dat we nog 6 cryos hebben!! Echt bizar hoeveel nog. Dit hebben wij nog nooit gehad. Vorige 2x hadden we maar 1 cryo.
Was gister voor de gein gaan pendelen voor het geslacht. Hij bleef rondjes draaien als een malle haha. Dat betekend een meisje zeggen ze Ben benieuwd haha
Fijn toch hopelijk blijft het zo! Ik moet zeggen dat t echte misselijke pas sinds dag of 2-3 is. Bij de vorige miskraam was ik ook vanaf ongeveer 5+2 misselijk. Ik eet wel eigenlijk altijd gezond, dus nu dan maar crackers, rijstewafels of fruit tussendoor. Heb ook na berichtjes hierboven wat meer water gedronken, dat helpt ook wel wat. Moet alleen al zo vaak plassen haha.
Wat goed zeg! Wij hadden er bij ivf 1 een verse en 3 cryo's (allemaal mislukt) en bij ivf 2 een verse en 7 cryo's. Echt bizar veel, maar had ook flink overstimulatie van ivf 2 helaas en toen ook miskraam van de verse. Dit was onze 8e tp. We hebben nog 4 cryo's over. Hopelijk wordt dat ooit de rest van ons gezin en is nog een ivf poging niet nodig. Dat zou echt de beste uitkomst zijn die we kunnen wensen
@Kimm17 wat fijn nog zoveel cryos! Dag jd vast een lekker gevoel maar first thing first @Gliss vervelend die misselijkheid. Beetje bevestiging is fijn maar kunnen eten ook haha vorige zwangerschap ben ik 20 kilo aangekomen terwijl ik lang en slank ben en eigenlijk altijd alles kon eten . Is er daarna ook allemaal weer af gegaan. Had al wel een aardig jasje uitgedaan in die hele mmm, maar eigenlijk zijn bijna alle kilo’s uit het eerste trimester geweest ik moest ook echt blijven eten (deed dat ook want bij eerste miskraam werd ik echt opgegeten door de zwangerschap en had ondergewicht, was echt verzwakt dus wilde nu wel op de been blijven). Maar wil dat eten nu beetje uitstellen, maar heb het ook alleen nog maar met vlagen. Op zich prettig maar ik hoop maar dat t goed zt gewoon. Moeheid overheerst iig
Oja, ik ben juist iemand die erg moet opletten om niet aan te komen (heb wel gezond bmi, 24, zoveel), altijd gezond eten en sporten. Misschien omdat mn schildklier niet werkt, maar ik ben bijna 8 kg aangekomen in de bijna 2 jaar mmm door alle hormonen en prednison enz. Dus wil niet teveel (gewoon normaal) aankomen in zwangerschap als het lukt, iig niet door ongezeond of te over-eten zegmaar. Probeer nu kleinere porties en meer te drinken enz. Maar t is geen feestje hele dag misselijk. En dan heb ik het nog niet eens zoals arme @Enigma Snap dat je op krachten wil blijven. Ik was met de miskraam mei/juni ook echt een vaatdoek, paar kg eraf door misselijkheid, overgeven en de enorme stress van eerst stimuleren, punctie, overstimulatie en fout lopende zwangerschap vanaf dag positieve test op 9,5 week. Bleeeh. Hopelijk blijven we allebei wat fitter nu
Hoi allemaal! Ik zat nog maar kort in het forum start IVF/ICSI zomer najaar 2021. Eerste IVF terugplaatsing was gelukkig meteen raak. Ik zou vandaag precies 5 weken zijn en 18 juni uitgerekend. Ik moet nog tot maandag 1 november wachten en vind het zo verschrikkelijk . Bij m’n zoontje mocht ik al bij 5 weken en een paar dagen komen en toen zagen ze ook al een hartslag. Vind dit wel erg lang! Maargoed dat was bij de gewone verloskundige zonder traject en nu moet ik nog 1 keer naar de kliniek. Ben bijna in staat om gewoon te bellen of ik niet eerder mag komen. Voel me verder best prima, op hoofdpijn, moeheid en heeel veel honger na Bij m’n zoontje heb ik van week 6 tot 24 overgegeven en nauwelijks kunnen werken of normaal functioneren. Dus ik ben aan het bidden dat het dit keer anders gaat zijn, ben er wel een beetje bang voor
Welkom! En gefeliciteerd! Wat een geluk dat het bij de eerste poging gelukt is ♡ Lang wachten is het he, tot die eerste echo, echt afzien. Zet je jezelf er bij in de lijst?
Hoe is het verder met iedereen dames? @droomwens79 gaat het een beetje? Hier vandaag precies 6 weken, nog 5 nachtjes tot de echo, het lijkt in zicht te komen. Ben helaas goed misselijk inmiddels, gisteren ook een paar keer overgegeven, bleh. Vanmorgen ook kotsie opgestaan Heb best veel etentjes staan toevallig voor komende tijd, wordt interessant hoe dat op te lossen haha. Vooral dat zakelijk congres (waarbij ook aan tafel met mn werkgever en naaste collega s avonds voor het zoveel gangen-diner, die ik het eigenlijk niet wil vertellen tot termijnecho). Nouja we gaan het zien.
Hoi dames, mag ik mee kletsen? Ik heb vabdaag positief getest, 11 dagen na ovitrelle. 8 dagen na tp van een 3 daagse cryo. Over 2 dagen nogmaals testen voor oploop, en natuurlijk de 23e op mn officiële testdag ook haha Ik denk wel dat ik zwanger ben, hij is voor mij te duidelijk om nog ovitrelle te zijn.. ik ben best wel in shock
Gaat goed al ben ik blij als het morgen is, ben dit weekend aan het werk gelukkig goede afleiding. Verder nog steeds misselijkheid en braken ondanks de medicatie. Las bij jouw ook misselijkheid en braken. Echt rot deze symptomen maar jij ook bijna jouw echo ❤ spannend meis
Snap ik, ik hoop zo hard dat alles toch goed blijkt! Dikke knuffel! Nee dat misselijke en overgeven is echt geen feestje, voel me een beetje een vaatdoek op het moment
Dat hoop ik ook maar denk t wel, had er vanaf de tp al een goed gevoel over, heel gek.. nahja misschien niet echt, want t was een net zo goed kwaliteit embryo als mn jongste dochter. We gaan t mee maken over 2 dagen hihi bij oploop dan weet ik zeker dat t geen ovitrelle meer is