Zwanger na MMM UD mei/jun/juli 2022

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Gliss, Oct 4, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

Dec 14, 2017
    17,007
    9,931
    113
    Female
    Postbezorgster
    Ja de meubels, kast, commode en bedje haha :)
    Van de kledingkast brak dus 1 poot af, maar we hebben een andere gevonden:)

2. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

Dec 14, 2017
    17,007
    9,931
    113
    Female
    Postbezorgster
    Ik had met de geslachtsbepaling in eerste instantie echt van oooooh wat als de baby niet meer leeft!!
    Maar zodra dat apparaat op mn buik kwam zagen we gelijk het hartje kloppen, en ze had nog wat metingen gedaan, en pas als laatste het kijken naar geslacht:)

Maar ik voelde vanmorgen dus een vest harde schop van binnen, ik schrok er echt van.. kan niet wachten tot ik hem dagelijks en goed voel, dan pas voel ik me echt zwanger:roflmao:

3. Leraje

Leraje Fanatiek lid

Apr 19, 2013
    4,965
    2,790
    113
    Jeee man dan denk ik ook, dat moet ik dan nu toch ook voelen! Maar mijn moeder-vriendinnen vandaag zeiden ook al, je herkent het in eerste instantie gewoon niet zo goed, pas achteraf denk je dan, oohhhh dat was toch de baby al. Nu denk ik overal van, zullen mijn darmen wel zijn geweest. Bij alle plopjes tot steekjes tot gekriebel XD

Kimmetjuh90 and Gliss like this.
  4. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

Nov 25, 2012
    2,016
    1,327
    113
    Female
    Verpleegkundige
    NULL
    Hier voel ik de baby nog maar heel weinig. Net als bij de jongste, door de placenta aan de voorkant. Voel het vooral 's avonds en soms 's ochtends als ik op m'n zij in bed lig. Kan niet wachten tot de baby groot genoeg is om zich ondanks de placenta kenbaar te maken!!!

Wij gaan hier trouwens denk ik de lambrisering schilderen. Dus onderkant muur andere kleur dan bovenkant. Maar niet op de babykamer, maar bij de nu nog jongste haar nieuwe kamer. In de toekomstige babykamer heb ik drie vlakken op de muur (nu nog roze, grijs en goud), de rest is lichtgrijs. Als het een jongetje is schilder ik het roze over. Nog geen idee welke kleur. Meubeltjes zijn wit.

Kimmetjuh90 and Leraje like this.
  5. Gliss

Gliss VIP lid

Jun 5, 2019
    5,459
    4,812
    113
    Female
    O op die manier! Wist helemaal niet van het bestaan, maar eigenlijk wel logisch :)
    Fijn dat het toch nog gelukt is

6. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

Feb 10, 2016
    2,513
    1,989
    113
    20220108_100334.jpg
    Dit is mijn babybuikje haha, valt nog reuze mee. Al heb ik toch wel echt een probleem om mijn oude Broeken nog aan te kunnen:roflmao:
    Heb 2 weken in een joggingbroek gelopen, dus dat word wat vanaf maandag weer normale kleren aan:p

7. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

Feb 10, 2016
    2,513
    1,989
    113
    Oh chips dat is wel balen zeg!

8. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

Feb 10, 2016
    2,513
    1,989
    113
    Ik zal morgen eens een foto maken van de babykamer die we nu hebben.
    Enige wat gaat veranderen is de kleur muur:D

Leraje likes this.
  9. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

Dec 14, 2017
    17,007
    9,931
    113
    Female
    Postbezorgster
    Ja dat klopt, komt vanzelf haha :)

Daar kwam de man van mn beste vriendin dus ook mee bovenkant wit en onderkant een tint blauw/grijs, mn vriend vind dat niks dus word nog leuk:rolleyes:
    En hier ook placenta geheel voor, dus daarom voel ik amper wat nog, zo jammer weer.. hoopte dat placenta nu achter lag ofzo haha:roflmao:
    Jazeker zal zo even foto zoeken van welke kamer t nu geworden is, ben er echt blij mee:D
    Ohhh wat een schattig buikje!!!!
    Zo leuk!! Ik ben gewoon dik:roflmao:
    Jaa maar gelukkig een andere nieuwe gevonden :)

Leraje likes this.
  10. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

Dec 14, 2017
    17,007
    9,931
    113
    Female
    Postbezorgster
    Dit zal de babykamer nu worden, lekker veel ruimte, hou daarvan! Ondanks dat deze wel ruim 300 euro meer kost dan de andere, ben ik hier heel tevrede mee, de 16e word ie thuisbezorgd, en dan mogen we hem als t plafon geschilderd is zelf in elkaar gaan zetten :p

Attached Files:

11. Gliss

Gliss VIP lid

Jun 5, 2019
    5,459
    4,812
    113
    Female
    Fijn dat je het eindelijk hebt kunnen delen :D

En het is nog wel erg vroeg hoor! Gemiddeld is 20 weken bij je eerste kindje! Dus geen zorgen.

Ik had zelf rond 16 weken voor t eerst dat ik dacht, huh voel ik nu wel of niet wat (bij tweelingen is t gemiddeld 16-18 wkn) en op een gegeven moment voel je t wat vaker. Maar ik voel echt niet duidelijk 'beweging' ofzo. Soort fladderen/ plopjes/ belletjes en niet elke dag en niet regelmatig. Alleen als ik rustig zit/lig na het eten dan wel wat vaker nu. Maar ook niet altijd allebei.
    En zo wisselend. Ik heb gisteren nog gegoogled 'weinig beweging voelen tweeling 18 weken' en vandaag is baby A continue aan het bewegen.
    Nog geen peil op te trekken dus. Wacht ook echt op die eerste schopjes!

Leraje likes this.
  12. Gliss

Gliss VIP lid

Jun 5, 2019
    5,459
    4,812
    113
    Female
    Ook al zo'n mooi buikje!

Ik zal morgen ook eens kijken of een foto lukt. Dan ben ik 18 weken. Maar weet nog niet hoor. Ik ben echt al een hele unit. Wordt ook erg vierkant nu terwijl ik normaal slank met wel curves ben. Vind mezelf niet erg charmant nu. Nuet dat ik dat erg vind hoor, ben trots op mn buik, ben erg zwanger. Maar wel al gigantisch voor mn gevoel en pas ongeveer op de helft omg.

Aan mn eigen broeken kan ik niet eens denken haha. Sommige zwangerschapsshirts en jurkjes denk ik nu al.. eh.. dat ga ik niet halen tot geboorte als ik zo hard blijf groeien..

Leraje and Kimm17 like this.
  13. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

Nov 6, 2016
    811
    471
    63
    Hier voel ik de baby schuiven tegen de baarmoeder... Heel vreemd gevoel. Je voelt gewoon een stuk van je baarmoeder reageren.. bij mijn zoontje voelde het als een elleboog die in de baarmoeder drukte en dat hield hij dan even vol en zwom dan weg hihi. Weet niet hoe ik het anders kan verwoorden.

@babykamer ik verf hem denk ik zacht bruin, zodra de baby er is en we weten wat het word dan bestel ik een mooie muursticker.

Leraje and Gliss like this.
  14. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

Feb 3, 2017
    3,491
    2,487
    113
    Female
    Limburg
    Ik heb ook halverwege de zwangerschap wat nieuwe broeken en zo moeten kopen de vorige keer.. je komt toch over je hele lijf in gewicht aan en niet alleen je buik. Ik in elk geval niet. En ik vond mezelf ook niet mooi, gek hè dat de ene zichzelf super mooi vind zwanger en de ander echt totaal niet.
    Ik moet het ook van m’n smalle taille hebben met m’n curves, ik word ook zo’n boom als ik zwanger ben en uitdij :rolleyes:

@Kimmetjuh90 mooi kamertje!

@Kimm17 mooi buikje! Zo ziet die van mij er ook bijna uit :)

@Leraje zeg dat. Bloedverlies is weer gestopt, nog een druppeltje verkleurde afscheiding hier en daar. Ik probeer me maar wat rustig te houden. Ik ben blij als ik de 24 weken voorbij ben en weet dat t kindje levensvatbaar kan zijn. Ik denk nog opgeluchter als ik de 30 weken heb behaald.

Leraje, Gliss and Kimmetjuh90 like this.
  15. Enigma

Enigma Fanatiek lid

Jul 11, 2019
    1,195
    1,612
    113
    Female
    Wat een mooie buiken! Ik moet ook echt even foto's gaan maken. Buik groeit wel echt goed.
    Ik voel de baby niet heel veel. Placenta ligt echt heel onhandig, dat vind ik wel jammer. Maar ja, doe je ook niks aan.

Mooie kamertjes ook! Krijg er kriebels van om aan de slag te gaan. Nou ja, andere mensen zover te zien krijgen hier aan de slag te gaan :roflmao:

Leraje and Achterkantvandemaan like this.
  16. Gliss

Gliss VIP lid

Jun 5, 2019
    5,459
    4,812
    113
    Female
    Maar hé, jouw kindje is een rode nietmachine!

Leraje and DangerBlonde like this.
  17. Enigma

Enigma Fanatiek lid

Jul 11, 2019
    1,195
    1,612
    113
    Female
    Ja, vooral dat rode ook :roflmao: geen zwarte... nee! nee! een rode :roflmao:

Ben zo benieuwd wat er morgen staat :D

Gliss likes this.
  18. DangerBlonde

Feb 3, 2017
    3,491
    2,487
    113
    Female
    Limburg
    Ik heb het even gemist, maar jij moet ondertussen toch ook al lang het geslacht weten? Of word het een verrassing? Jij bent het verst van onze hele groep geloof ik :D

19. Enigma

Enigma Fanatiek lid

Jul 11, 2019
    1,195
    1,612
    113
    Female
    Het blijft een verrassing. Ik weet het niet. :D

20. DangerBlonde

Feb 3, 2017
    3,491