Zwanger na MMM UD mei/jun/juli 2022

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Gliss, 4 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke90

Lieke90 Actief lid

6 okt 2021
    112
    104
    43
    Vrouw
    Ik voel me even helemaal verslagen en wil het met jullie delen. Vandaag eigenlijk 5 + 1 maar ik werd wakker vanmorgen, toen was er nog niks. Na een kwartiertje nog in bed te hebben geleden wat krampjes maar niet anders dan de afgelopen weken. En ga naar de wc en met het afvegen bruin bloed.. ik heb nu geen buikpijn meer maar heb er geen goed gevoel over. Iemand dit meegemaakt? :(

2. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    T hoeft nog niks te betekenen, geef nog niet de hoop op meis!
    Kan nog van de innesteling zijn.

3. Lieke90

Lieke90 Actief lid

6 okt 2021
    112
    104
    43
    Vrouw
    Maar is dit niet heel erg laat na innesteling? Ik had er een erg goed gevoel over de hele tijd maar nu niet meer :(
    Ik had het spoednummer gebeld van Nij Geertgen, pakt gewoon niemand op, ook mooi. Denk dat ik het vandaag dan maar even aankijk en morgen nog eens bel en anders hier de verloskundige probeer. Weet ook niet of ze er iets over kunnen zeggen bij deze termijn, of dat het gewoon afwachten is :(

4. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Hmm shit dat wil je niet. Ik kan er helaas niets zinnigs over zeggen, het kan niets hoeven te betekenen, maar kan ook begin miskraam zijn.
    Bij mij was het 2x geen goed teken, maar er zijn genoeg vrouwen die bloedverlies hebben in het begin van een verder prima zwangerschap

5. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Bruin is oud bloed, dus dat zit er dan al een tijdje, en kont er nu dan uit. Ik hoop dat t niks betekende en dat t goed zit meis!

6. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Ach jeetje dat snap ik:(
    Wat xe meiden hiervoor zeggen het hoeft niks te betekenen. Hoop heel erg voor je dat het beetje oud bloed is! Probeer de hoop niet te verliezen!

7. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Hier ook onzeker. Al 2 dagen geen kwaaltjes meer. Had eerdt echt savonds super opgeblazen gevoel. Nu niks meer. Helemaal plat! Had er echt goed gevoel over maar nu door angst niet meer... shit!!
    Enige is nog een gezicht vol puisten en rosacea... 1 november duurt nog heel lang:(

8. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Welkom nieuwe dames!!

Wat betreft bloedverlies, ik heb bij de laatste zwangerschap met 8 weken bruin bloedverlies gehad, ook maar een beetje, maar was niks aan de hand. Bruin bloed kan zoveel oorzaken hebben... Innestelingsbloeding, gesprongen bloedvat.... Mij vertelden ze toen dat zolang het geen helderrood bloedverlies is en echt erge menstruatiekrampen, er waarschijnlijk niks aan de hand is.

Hier gaat het verder oke. Gister nog een digitale test gedaan, en een gewone 2v5 van de Kruidvat, kon het niet laten. Digitale gaf nu 3+, naar verwachting, en de 2v5 had al een test streep voordat de controlestreep er stond! Mooie oploop dus :)

Wel meer last van misselijkheid. Ik heb nooit echt over gegeven tot nu toe in drie zwangerschappen, bij mij voelt het vooral als behoorlijk wagenziek. Zo'n naar weeïg gevoel. Ik ben vorige zwangerschap 20 kilo aangekomen, nadat ik de afgelopen paar jaar 50 kilo was afgevallen. Ik heb helaas niet de goede genen, dus moet er hard voor werken om slank te blijven, maar helaas had ik na de laatste zwangerschap erg last van m'n hormonen die volledig overhoop lagen, waardoor er geen gram af ging en toen kreeg ik corona en kon ik een poosje niet sporten. Was nu net weer begonnen met trainen en gewicht ging eindelijk weer naar beneden, maar nog steeds 15 kilo van de zwangerschap blijven hangen na 1,5 jaar. Ik hoop dus deze keer wel zo min mogelijk aan te komen.... Ik eet normaal, en tussendoor zoveel mogelijk gezond! En maar duimen :roflmao:

9. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ohh meisss ik snap je! Maar 1 geruststelling, bij beide zwangerschappen had ik geen kwaaltjes, heel de zwangerschappen lang (alleen voor nod moe en net na nod moe).
    En toch heb ik 2 gezonde dochters mogen krijgen:)
    nu had ik wel symptomen (maar dit wijde ik aan de ovitrelle).
    Kwaaltjes komen en gaan, das normaal♡

Kimm17 en mamavandave vinden dit leuk.
  10. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Ik had ook ineens puistjes nu. Maar ook dagen weinig kwaaltjes! Hoeft echt niks te betekenen, kwaaltjes komen en gaan. Al zal ik blij zijn als ik de 12/13 weken voorbij ben en me beter ga voelen!!!

11. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hier ook, komt er makkelijk aan maar heel moeilijk af.. bij mn nu jongste hielt ik ook veel vocht vast op t einde, vreselijk!!!! Dat maakte me 2x zo dik als dat ik eigelijk was..
    Ik wil deze zwangerschap echt wel letten op wat ik eet, om niet weer zo uit te dijen.

12. Lieke90

Lieke90 Actief lid

6 okt 2021
    112
    104
    43
    Vrouw
    Heb net een test gedaan, niet met de ochtendurine maar daarna. Was bijna heldere urine, maargoed de test bleef echt spierwit. Eigenlijk zou je rond deze termijn dan toch wel een streepje moeten zien ookal is het geen ochtendurine?
    Ik stel me erop in dat het verkeerd is gegaan :(

13. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oh nee toch!
    Wellicht morgen ochtend met ochtend urine proberen?

14. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    . Foutje

15. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Zou of einde dag na weinig drinken if morgenochtend nog is proberen! Hopelijk komt het gewoon door de heldere urine!

16. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Of nu even een paar uur niks drinken en dan een test doen dan heb je ook donkere urine.

Ik hoop dat het een foute test is!!!!

17. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Haha ik zou me dus ook echt kunnen druk maken om deze dingen :p!

Balen van de misselijkheid....

Gliss vindt dit leuk.
  18. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Hah
    Haha ook zo een vroege tester, ik was ook mega vroeg 10 dpo een positieve test! En nu knalt die al voordat het überhaupt is opgedroogd.
    Blijft leuk om te doen :roflmao:

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  19. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ik had precies hetzelfde gevoel met de TP!

20. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Haha ja ik heb t nooit kunne volhouden tot de testdatum :roflmao:
    Was altijd vanaf 10 dpo, maar nu een dag langer gewacht:$
    Vind t wel stom dat mn vriend er niet bij was, ik hoop dat ie zondag de 24e thuiskomt, dan kunnen we maandags samen testen en t doorbellen aan t ziekenhuis :)
    Gek is dat toch eigelijk he! Ik onderdrukte dat gevoel heel erg, omdat ik zoiets had van dit kan toch niet in 1x raak zijn :$
    Maar dus wel:roflmao: deze cryo was ongeveer t zelfde stadium bjj terugplaatsing als mn nu jongste dochter.. ik heb dus al gezegt na tp dat dit ook een meisje word:rolleyes:
    Ik hoop stiekem op een jongen, maar belangrijkste is dst t gezond is:)

Kimm17 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina